Podcaster og serier

Brooke

Elsker forumet
MayDay2021
Skuddårsspirene 2024
Trenger litt innspill til podcaster og serier jeg kan kose meg med denne siste tiden :)
Liker å høre på feks Gpunktet, jordmorpodden , har hørt våre historier fra forsvaret, lørdagsrådet, et lass fra Babyverdens podcast, ja, litt blandet :)

Av serier går det i Greys Anatomy, Exit, alt av Krim fra virkeligheten, typ Norske mord på Viasat o.l, men også serier som Badehotellet :p

Tar imot alle tips med takk:happy:
 
Jeg hører på Fødselspodden Podkast, med Randi Fuglehaug, hun intervjuer kjendiser om fødslene deres.
Ellers er The Rookie på Tv2 Sumo en behagelig, morsom serie man ikke må tenke så hardt på, bare slappe av med. Og hvis du ser Grey's anatomy så anbefales det å se Station 19 i parallell etterhvert, laget av samme skaper og har litt samme stil.
 
Jeg hører på Fødselspodden Podkast, med Randi Fuglehaug, hun intervjuer kjendiser om fødslene deres.
Ellers er The Rookie på Tv2 Sumo en behagelig, morsom serie man ikke må tenke så hardt på, bare slappe av med. Og hvis du ser Grey's anatomy så anbefales det å se Station 19 i parallell etterhvert, laget av samme skaper og har litt samme stil.
Den fødselspodden skal jeg sjekke ut, ikke hørt om før :)
The Rookie har jeg sett et par episoder med, men glemt litt av, så den kan jeg ta opp igjen :joyful:
Station 19 ser jeg på ja:woot:
Takk for tips :)
 
Hvis du liker litt tørr, dårlig humor, er Superstore på Netflix herlig teit underholdning :laughing002
 
Foreldrerådet er min favoritt podkast. Spesielt alle episodene med fødselslege Torbjørn Brook Steen :)

Synes 29 på tv2 sumo er en koselig serie! Lett underholdning :)
 
Foreldrerådet er min favoritt podkast. Spesielt alle episodene med fødselslege Torbjørn Brook Steen :)

Synes 29 på tv2 sumo er en koselig serie! Lett underholdning :)
Er det being 29 den heter? Fant ikke noe annet som het 29..
Den podcasten høres ut som noe jeg kan like, det skal sjekkes ut :joyful:
 
Er det being 29 den heter? Fant ikke noe annet som het 29..
Den podcasten høres ut som noe jeg kan like, det skal sjekkes ut :joyful:

Ja being 29 :D
 
Back
Topp