Po

babyT

Forumet er livet
Leste nettopp tråden du la inn gor noen dager siden. Ser du begynner på spray 30. april. Jeg begynner 3. mai, så er bare noen dager bak deg. Når begynner du med sprøyter? Jeg begynner 22. mai. Renger med uttak/innsett uke 23.

dytter litt på denne eg[:)]

po det hadde jo vært sjekt om du ble ruger samtidig med babyT, dytte dytte litt jeg også[:)]

ORIGINAL: babyT?

Leste nettopp tråden du la inn gor noen dager siden. Ser du begynner på spray 30. april. Jeg begynner 3. mai, så er bare noen dager bak deg. Når begynner du med sprøyter? Jeg begynner 22. mai. Renger med uttak/innsett uke 23.

Hei, er litt treig jeg... Skal begynne på sprøyter 14.mai. Hvertfall det de sa i tlf når jeg ringte inn mens. Men har ikke fått brevet enda. Venter, venter.. Ringte inn på fredag da, sa må kanskje være litt tålmodig.. Hun sa også at det blir ul 23.mai, og uttak/innsett i uke 22[:D][:D] Er såååå spent!!! Hører du til St.olavs?

Men forresten...noen som vet hva en skal gjøre ang. hotell i Trondheim. Vi bor på vestlandet og regner med vi kjører til Trondheim når den tid kommer. Vi som må bestille hotell, og er det best å bo på pasienthotellet??

Back
Topp