PMS

sollise

Elsker forumet
Er det noen av dere som har blitt "veldig" PMS etter en sa?

off ja jeg merker forskjeld etter jeg var gravid.[:'(]

før kunne jeg ikke sjønne alt dette pms styre....men nå gjør jeg det.[:D]
merker det godt en uke før ikm,både på humøret,brystene,ryggen.trøtt å slapp.å mer vondt i magen.

før merka jeg ingnting av dette,mensen var som en dans på roser...(vel ikke akkurat da..[&:])får ikke håpe dette forverer seg etter hvor mange ganger man blir gravid.stakkars mann.........[:D]et par graviditeter til nå så er jeg vel ikke å ha i hus....humre humre.[:D]

heisann..
jeg merket oxo forskjell etter en sa..
hadde ikke noe problemer før...men etter det.fikk jeg alt...veldig ubehagelig...
håper det blir litt bedre hos deg da..selv om det ikke gjorde det hos meg...
lykke til veidere iallefall...
klem[;)]

Tusen takk for svarene, jenter[:)]
Nå ble jeg mere beroliget.. Aldri skjønt dette med pms jeg heller, stardust,
men nå... Tjo sier jeg bare... Flere dager i forveien har jeg rar mage osv osv...
Litt ubehagelig når man ikke er vant til det fra før...

Klem[:)]

ja der sier du noe sollise,jeg er ennå ikke vant til det å tolker det som graviditets symtoner hver gang,men nå har jeg lært......[8D]

hihi, stardust[;)]Jeg å!!! Har tenkt at "jommen er jeg gravid"[:D]
Men det er bare kroppen som har spilt meg et puss....

Har du barn fra før stardust?

hehe ja det gjenstår å se neste mnd hvor mye jeg har "lært".[:D]men så skulle vi jo bli gravide neste mnd da.....[;)]

nei ingen barn fra før,så baby syken står på for fult her....har til og medd fått beskjed av mannen om å slappe av.men det er ikke så lett når man får pms/grav.symtomer...hehe.

du da?

hihi, godt vi er flere, stardust[:D] Jeg lider av innbilt svangerskap, tror jeg... Men nå blir vi jo gravide denne
gangen da, så da er det lissom greit[;)] Jeg har ingen barn fra før, så ser veeeeeeldig frem til at det skjer[:)]

du er ikke alene om det nei,men rart hvordan graviditeten "forsvinner"når tanta dukker opp.[:D]

godt vi vet at vi blir gravide neste mnd,slipper å stresse sånn med det da...hihi.
men fra spøk til alvor, så gleder vi oss også enormt til den dagen det skjer.

håper vi står med kul på magen,å det snart![:D]

Back
Topp