PMS

M*

Forumet er livet
VIP
Eirik har PMS i dag.. ja,han MÅ ha det!![:'(]

han begynner på jobb kl 9 hele denne uka. så i går når Teo våknet kl 8 ga jeg han flaske og så sto Eirik opp med han. Eirik mente derfor at jeg skulle ta Teo i dag tidlig,siden han sto opp i går (må legge til at Eirik dro hjemmefra ti på halv 9,så jeg fikk sove et kvarter lengre enn han i går). Vel,Teo våkna halv6 i dag. Jeg ga han flaske og sto opp med han. Kl 8 spurte jeg Eirik om han kunne ta Teo litt så jeg fikk sovet 20min før han dro. Da ble han sur,tok på seg klæra og gikk uten å si hadet??????[:@] er det mulig det a??

den mannen tar kan irritere meg noe så grenseløst %&$*%"[:@] og så i tillegg gidder han ikke ta tlf når jeg ringer!!!!

jeg er sinna!

Huff....Mannfolk altso[:@] 
Veit ikkje ka meir eg kan sei enn at eg sende deg en *trøsteklem* og håpe de går fort over[:)]

Huff, hørtes ikke noe særlig ut!
Slik som du beskriver Eirik var jeg også i begynnelsen av forholdet her..
Når vi hadde en krangel så skulle det ingen ting til for at jeg bare dro uten og prate med han..

Jeg gjør det ikke nå lenger, noe jeg er veldig gla for!!
Nå er det slikt at jeg er tilstedet til vi er ferdig og har ordenet opp..

Jeg vet at det er kjempeirriterende når noen bare legger på dør, også tar dem ikke telefonen etterpå heller..

Du får prate litt med Eirik om akkurat dette.. (fortell han at vi begynner å bli litt voksen nå, er jo litt fjortis å bare rømme sånn[8D])

ORIGINAL: *LiSe*

Huff, hørtes ikke noe særlig ut!
Slik som du beskriver Eirik var jeg også i begynnelsen av forholdet her..
Når vi hadde en krangel så skulle det ingen ting til for at jeg bare dro uten og prate med han..

Jeg gjør det ikke nå lenger, noe jeg er veldig gla for!!
Nå er det slikt at jeg er tilstedet til vi er ferdig og har ordenet opp..

Jeg vet at det er kjempeirriterende når noen bare legger på dør, også tar dem ikke telefonen etterpå heller..

Du får prate litt med Eirik om akkurat dette.. (fortell han at vi begynner å bli litt voksen nå, er jo litt fjortis å bare rømme sånn[8D])

jeg har pratet med han om det flere ganger,men hjelper tydeligvis ikke[&o]

Veldig irriterende!

Men, kanskje han syns det er bedre å la ting synke inn i stedet for å krangle videre..
Jeg har hvertfall funnet ut at hvis jeg tar en pause og lar ting synke ordentlig inn, så blir jeg ikke like sint som hvis jeg blir værende og fyrer løs..

tror jeg skal ta en tlf til familierådgivningskontoret (mener det er det det heter?).. tror vi har godt av et par timer der.. vi krangler dessverre alt for mye for tiden[:(] -og det er kun over bagateller.. kjempe trist[:(] bedre å ta tak i det nå da,enn å la det gå enda lengre. vi elsker jo hverandre og vil jo gjerne få dette til å funke!

så er det sant det "alle" sier.. at å få barn tærer på forholdet.. han gir oss så mye glede,og vi ville ikke vært han foruten,men vi har kranglet en del siden han ble født - spesielt de 2 siste mnd[&o] før hadde vi det jo så bra! håper vi får det like bra igjen etterhvert!

Samboeren min (som jo har barn fra før, skulle tro han kunne dette nå!) er sånn han også.

Jeg knakk helt sammen en kveld, bare gråt og gråt, fordi han mente det ikke var så praktisk om jeg fikk en time alene i byen dagen etter.

Det er visstnok "praktisk" at jeg aldri kan gjøre en dritt uten å ta hensyn til at jeg har vesla med meg og ikke kan bruke vogn pga bekkenløsningen da eller?

Men etter jeg knakk så sammen, så har han blitt MYE flinkere til å hjelpe til.

Kan ikke annet enn å anbefale hjelp hvis han ikke innser disse tingene på egen hånd. De føler seg så flinke fordi de hjelper til 1 time med fullt ansvar, mens vi gjerne føler på det ansvaret de andre 23 timene i døgnet liksom.

ORIGINAL: Undrende85

Samboeren min (som jo har barn fra før, skulle tro han kunne dette nå!) er sånn han også.

Jeg knakk helt sammen en kveld, bare gråt og gråt, fordi han mente det ikke var så praktisk om jeg fikk en time alene i byen dagen etter.

Det er visstnok "praktisk" at jeg aldri kan gjøre en dritt uten å ta hensyn til at jeg har vesla med meg og ikke kan bruke vogn pga bekkenløsningen da eller?

Men etter jeg knakk så sammen, så har han blitt MYE flinkere til å hjelpe til.

Kan ikke annet enn å anbefale hjelp hvis han ikke innser disse tingene på egen hånd. De føler seg så flinke fordi de hjelper til 1 time med fullt ansvar, mens vi gjerne føler på det ansvaret de andre 23 timene i døgnet liksom.

nettopp!

Eirik er kjempe flink med Teo, det er han virkelig. Men når det kommer til husarbeid er han mindre flink. Han lager middag og handler, ellers gjør han det jeg ber han om, men det virker som han forventer å bli skrytt opp i skyene hver gang han har gjort noe utenom det vanlige.. sånn som f.eks for et par uker siden - da vasket han hele leiligh mens jeg fikk sove ut.. da jeg våknet viste han meg hva han hadde gjort.. detalj for detalj.. og da måtte jeg gå rundt "å,så flink du er", "du har vært så flink", "tuusen takk" osv osv.. øøøhhh..[8|] hvem takker og skryter av meg når jeg gjør det samme flere ganger i uka?????[>:]

Mannfolk altså.
Det er som å høre her i huset.Blir jo alldri komentert når han kommer hjem til strøkent hus hver dag....men har han gjort noe fisker han etter skryt eller forteller hvor flink han er .
Han er flink å ta lillegutt på morraene i helgene....meeeeen.
Da er det liksom en selvfølge at han har gjort seg fortent til å drive med hobbyen sin flere timer etterpå.[:@][:@][:@]
Sitter her uten bil hele uka så blir litt irritabel og lei.Men i helja hadde han noen planer og var borte med bilen hele lørdagen og halve søn og.
det klikket for meg kjeftet og gein.Men så kom storesøster inn så vi måtte kutte.Han reiste på kurs etter det  blir borte hele uka.Så vi har ikke fått snakket sammen mer gidder liksom ikke heller.Spennende og se hva helga bringer.
PHUUU sorry blei mye dette.[;)]
Synes egentlig det er litt deilig å være alene denne uka

ORIGINAL: *ceccemor*

har du fått pratet med han nå?
[/quote

jeg?

ja,jeg har det. vi har bestilt time til samlivsterapi. skal dit i slutten av april. greit å få hjelp til å takle de problemene vi har før de blir større :) vært på det en gang før,da jeg ble gravid,bare for å være føre var,og det hjalp oss masse masse :)

ORIGINAL: *ceccemor*

så bra vennen[:)]

dette kommer sikkert til å hjelpe MASSE!!!

håper det[:)]

man er veldig ofte sliten med små barn, og det ender fort opp i en krangel, uten særlig grunn..

Merker selv hvordan stemningen er her hjemme om vi er kjempe slitne begge to, enn når vi ikke er slitne..

Koster sånn samlivsterapi mye?
Var dere på gratis samlivskurs gjennom helsestasjonen etter dere fikk barn?

ORIGINAL: jas

man er veldig ofte sliten med små barn, og det ender fort opp i en krangel, uten særlig grunn..

Merker selv hvordan stemningen er her hjemme om vi er kjempe slitne begge to, enn når vi ikke er slitne..

Koster sånn samlivsterapi mye?
Var dere på gratis samlivskurs gjennom helsestasjonen etter dere fikk barn?

ja,var på gratis samlivskurs :)

nei,det er gratis med samlivsterapi gjennom kommunen når man har barn :)

Back
Topp