lillyzilly
Forumet er livet
Noen som vet om noe som kan være ulikt for pms og graviditet bortsett fra positiv graviditetstest? Egne erfaringer? Andres? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg har det vært veldig likt frem til IKM. Eneste jeg merket i dagene etter IKM var trøtthet og veldig kvalme når jeg ble sliten og sultenBle gravid nå i pp4 og er glad jeg venter til en uke over IKM før jeg testet. Ble så sliten av å "kjenne etter" symptomer og tyde tester. Tok digital og fikk opp 2-3 med en gang
![]()
Gratulerer
Det er jo så likt at en blir helt sprø av å lete etter symptomer før IKMDa jeg var gravid i januar (endte i sa) så fikk jeg halsbrann en uke etter EL, noe jeg aldri har. Så verka det helt sinnsykt i livmora at jeg slet med å sove, så jeg tok en test 10 dpo som var positiv
Nå føles det bare ut som pms, men har et bittebittebittelite håp om positiv test
![]()
Her blir jeg ikke helt klok på symptomer for hverken det ene eller det andre, pluss at symptomene i begge graviditetene var vidt forskjellige, i tillegg til symptomene for PMS, så jeg har gitt opp tolking... Skal tro det, den dagen jeg ligger på føden med en baby i armene at - jøss! Jeg har jo blitt gravid jo! Håpet må man alltid bevare til heksa kommer.Her blir jeg ikke helt klok på symptomer for hverken det ene eller det andre, pluss at symptomene i begge graviditetene var vidt forskjellige, i tillegg til symptomene for PMS, så jeg har gitt opp tolking... Skal tro det, den dagen jeg ligger på føden med en baby i armene at - jøss! Jeg har jo blitt gravid jo!
![]()
For meg var det helt likt, bortsett fra en diger kvise i bakhodet(!!), og økt melkeaktig utflod rundt IKM.![]()
Ulikt:
- mye mer oppblåst
- oppblåst følelse i livmor når ligger på ryggen
- rygg/bekkensmerter etter husvask
- enda varmere enn ved vanlig dpo
- brekker meg hvis jeg er veldig sliten/ sulten/ mett (men uten oppkast da, alltid hatt det sånn i svangerskap)
Oi, gir meg håp.. og jeg er bare 4dpo om en time [emoji23]Ulikt:
- mye mer oppblåst
- oppblåst følelse i livmor når ligger på ryggen
- rygg/bekkensmerter etter husvask
- enda varmere enn ved vanlig dpo
- brekker meg hvis jeg er veldig sliten/ sulten/ mett (men uten oppkast da, alltid hatt det sånn i svangerskap)
- flere kviser/ uren hud
Er så spent på deg denne pp Tigerbaby❤Oi, gir meg håp.. og jeg er bare 4dpo om en time [emoji23]