Pms symptomer

Heihei

Flørter med forumet
Noen som erfaring med at pms var annerledes den mnd det klaffa?

Veit kroppen kan tulle mye i disse tider, men var nysgjerrig om din pms tid var forskjellig mtp symptomer osv når du fikk positiv test eller var den helt likens?

Har hatt mye færre symptomer de gangene jeg har vært gravid.

Har mer symptomer når jeg ikke er gravid , men det kommer av at huet fucker det til . Så symptomene kommer mer riktig og tydelig etter IKM .

Ved pms og vonde bryster, pleier dere å si vonde bryster når alt gjør vondt og hele tiden eller ømme bryster om det bare gjør vondt på siden av bryst opp mot armhulen ved trykk?

Ved pms og vonde bryster, pleier dere å si vonde bryster når alt gjør vondt og hele tiden eller ømme bryster om det bare gjør vondt på siden av bryst opp mot armhulen ved trykk?
Kaller det ømme pupper uansett hvor det gjør vondt. Er det bare nipplene så sier jeg såre nippler :)

Jeg hadde ømme bryst opp mot armhulene når jeg var gravid. Det var første symptom i dpo land. Men jeg pleier ikke å få ømme bryst i dpo da.

Back
Topp