Plutselige leddsmerter

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som vet noe hva plutselige leddsmerter i håndledd, ankel og litt i kne kan komme av? Har det noe med graviditeten å gjøre?? Er i uke 30. Det begynte i går kveld.

Jeg fikk det av overbelastning. Vet ikke om det gjelder deg :-)

Jeg fikk det av overbelastning. Vet ikke om det gjelder deg :)

Hm, det kan jo være det. Men har tatt det mer med ro i det siste enn jeg har gjort på lenge, og det er bare på høyre side. :-) men det har blitt litt snømåking i det siste, å da bruker jeg vel høyresiden mer nå jeg tar i.. Takk for tips!

Hm, det kan jo være det. Men har tatt det mer med ro i det siste enn jeg har gjort på lenge, og det er bare på høyre side. :) men det har blitt litt snømåking i det siste, å da bruker jeg vel høyresiden mer nå jeg tar i.. Takk for tips!
Korleis går det med deg? Noko betre?

Korleis går det med deg? Noko betre?

Det kommer og går, fortsatt på høyre side, men det går helt fint. Var redd det var et tegn på svangerskapsforgiftnung eller noe slik, men har sjekket urinprøve og vært hos lege og alt ser fint ut!

Det kommer og går, fortsatt på høyre side, men det går helt fint. Var redd det var et tegn på svangerskapsforgiftnung eller noe slik, men har sjekket urinprøve og vært hos lege og alt ser fint ut!
Så godt at alt ser fint ut! Er så mange rare og ymse plager som dukker opp i svangerskapet :p

Back
Topp