mkrago
Elsker forumet
Vi var på OUL i dag og på vei til parkeringsplassen fikk jeg noen sinnssyke smerter i kneet, type jeg må bare stoppe og trekke pusten. Var så vondt at det holdt på å svime for meg. Gubben gikk for å hente bilen, smertene ble bedre og jeg gikk de 5 skrittene bort til bilen. Smertene ble værre igjen. Etter å ha kjørt til butikken kjentes kneet helt fint ut og vi gikk inn for å handle og jeg klarer igjen ikke å gå. Det samme gjentar seg når vi drar for å hente i barnehagen.
Jeg vred ikke kneet, jeg er sykemeldt så det er ikke overbelastet og det kom bare helt uprovosert og uten forvarsel. Det gjør mest vondt når jeg bøyer kneet, det å stå i ro rett opp og ned går ganske greit. Det gjør så vondt når det er på sitt værste at jeg vurderer legevakta, men er levelig når jeg nå ligger i ro i senga med en stor pute under kneet.
Noen andre som har opplevd dette eller som hvet hva det kan være?
Jeg vred ikke kneet, jeg er sykemeldt så det er ikke overbelastet og det kom bare helt uprovosert og uten forvarsel. Det gjør mest vondt når jeg bøyer kneet, det å stå i ro rett opp og ned går ganske greit. Det gjør så vondt når det er på sitt værste at jeg vurderer legevakta, men er levelig når jeg nå ligger i ro i senga med en stor pute under kneet.
Noen andre som har opplevd dette eller som hvet hva det kan være?