Plutselig......

mariferrari

Elsker forumet
Var på ultralyd i dag :) Skjønner hva dere mener når dere sier dere er forelsket!!!!! For et vakkert syn :) Han sa d var For tidlig å si noe kjønn med sikkerhet, men han sa at hvis han skulle gjette så ville han gjette at d var jente :) Ble også satt frem en uke! Jeg som har ventet på å runde 12 uker er plutselig 13 uker i morgen! Wow!!!!!! Hvis den terminen stemmer hører jeg faktisk til september forumet (30 september), men jeg har ingen planer om å bytte :)

grattis me vellykket ul....

Takke takk :) d var bare helt utrolig! Å så deilig å ha sambo med meg!

Ja, jeg tror d ble ennå mer virkelig for han også nå! Han har vært veldig engasjert hele veien heldigvis, men nå så jeg liksom på hele han at dette er noe han gleder seg mye til!

Gratulerer med vellykket ul, og muligens en liten PRINSESSE i magen...

Jeg fikk en sterk guttefølelse på UL i dag, spennede å se på ordinære om vi får sett kjønnet[;)]

Gratulerer med vel overstått ul, og 12 uker ! Heldigrisen ! 

Så deilig å ha runda 12 uten å vite om det [:)] Da kan du slappe av og kose deg!

Ja tenk!!!!! I følge ultralyden i går er jeg jo allerede 13 uker i dag!

thih gratulerer så masse med vellykket UL[:D][:D] Kjempe kos!!

Får ikke lov å flytta assa, du tilhører her.. hehe[;)]

Selvfølgelig flytter jeg ikke :) Er her jeg hører til! Inne å kikker på september også, men har ikke lagt meg til på noen lister der!

Oj, det gikk fort gitt [:D] Grattis da! Herlig å være over, kan jeg tenke meg!

Ja d gikk kjempefort :) En uke teller mye på denne tiden! Å han gyn. Som jeg var hos har rykte på seg for å være veldig dyktig og d sies at han sjeldent har tatt feil av kjønn, selv på tidlige ul. Så nå kjenner jeg at jeg er litt innstilt på jente her asså :)

ORIGINAL: mariferrari

Ja d gikk kjempefort :) En uke teller mye på denne tiden! Å han gyn. Som jeg var hos har rykte på seg for å være veldig dyktig og d sies at han sjeldent har tatt feil av kjønn, selv på tidlige ul. Så nå kjenner jeg at jeg er litt innstilt på jente her asså :)

Hihi, ser det på tickeren [:D] Har sååå jentefølelse selv, at jeg nesten er redd for å bli skuffa om vi finner en tut der [8D] (Neida, ikke reellt skuffa, selvsagt, men jeg skjønner hva du mener med å være innstilt på kjønnet [:)])

ORIGINAL: mariferrari

Ja tenk!!!!! I følge ultralyden i går er jeg jo allerede 13 uker i dag!
da er vi likt:) termin?[:D]

Termin 30 september! Men regner med at d blir en oktoberbaby da! Men nå er d jo bare en uke mellom terminen til meg og venninnen min, å d er jo utrolig gøy da!!!!!

Back
Topp