Da jeg fødte sønnen min satt alle riene i rumpa. Etter jeg fikk han har jeg vært gjennom en abort. Da satt også riene i rumpa (var så klart mildere). Nå satt jeg her i sofaen, da jeg plutselig fikk enorme kramper i rumpa. Type så vondt at jeg auet meg og klarte ikke å sitte ned. Flere som har opplevd rie-lignende smerter...? Eller sånn type smerte jeg beskriver?
Er ikke engstelig, men stusser jo litt over å oppleve det allerede nå. Hadde sånn forrige svangerskap også (da var det riktignok kun de siste ukene, og var trolig rier også, siden jeg gikk med 3cm åpning i flere uker før fødsel).
Eneste var at jeg fikk meg en bitteliten forsmak på hva jeg i vente. Dæven, det gjør vondt å føde dere
Er ikke engstelig, men stusser jo litt over å oppleve det allerede nå. Hadde sånn forrige svangerskap også (da var det riktignok kun de siste ukene, og var trolig rier også, siden jeg gikk med 3cm åpning i flere uker før fødsel).
Eneste var at jeg fikk meg en bitteliten forsmak på hva jeg i vente. Dæven, det gjør vondt å føde dere