Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring føden! Har du smerter er de korrekt instans til å bedømme om det er ufarlig eller ikke, det er ikke vi her inneJeg ble brått usikker på hva dette kan være. Kan ikke ha armen oppå der det gjør vondt og det er vedvarende vondt akkurat der, nå i kveld.
Noen som vet?
Enig! Alltid bedre å ringe ein gong for mykje enn ein gong for lite. Mi jordmor seier at det skal vere låg terskel for å kontakte deiRing føden! Har du smerter er de korrekt instans til å bedømme om det er ufarlig eller ikke, det er ikke vi her inne![]()
Lik uansett. Føles som om magen er strammere enn før også. Kom helt brått på.Hvordan vil du beskrive smerten? Er smerten lik når du sitter, står, ligger?
Ringte du føden? Hvordan går det med deg?Lik uansett. Føles som om magen er strammere enn før også. Kom helt brått på.
Ringte du føden? Hvordan går det med deg?
Husk at man alltid kan ringe dersom man føler seg usikkerJeg valgte å ta en varm dusj, en paracet og prøve å sove. Har sovet veldig dårlig i natt, i det jeg holdt på å sovne så fikk jeg en rar nedpress følelse. Så jeg skal hvile og sove masse i dag også se an litt. Jeg har legetime på fredag, om dette er noe modning så kan det jo ta lang tid. Da skal man jo ikke ringe føden før de vanlige tingene.
Trenger ikke være at det er starten på en fødsel, men at man kjenner at noe er «feil».Jeg skal også på ultralyd på mandag så det blir spennende å se om alt dette har hatt noen innvirkning på livmorhals og sliktHusk at man alltid kan ringe dersom man føler seg usikkerTrenger ikke være at det er starten på en fødsel, men at man kjenner at noe er «feil».
Kanskje det ble en brå vending inni der? Hvis morkaka ligger foran så er det kanskje best å ringe. Jeg vet ikke hvor høyt de pleier å ligge når man har den forran. Er godt mulig minsten har bestemt seg for å vende på seg også altså! Jeg hadde lignende smerter for noen uker siden, det avtok etter hvile og et dobesøk. Resonnerte meg frem til at det kunne være kynnere kombinert med forstoppelse.Lik uansett. Føles som om magen er strammere enn før også. Kom helt brått på.
Jeg hadde lignende smerter for noen uker siden, det avtok etter hvile og et dobesøk. Resonnerte meg frem til at det kunne være kynnere kombinert med forstoppelse.
Nyrene sitter på begge sidene og bak - ikke foran i magen.... høyre side foran på magen har blant annet blindtarmen...Skjønner ikke at man ikke ringer føden jeg.. På høyre side av magen sitter blant annet nyrene - og UVI kan også spille inn.
Nyrene sitter på begge sidene og bak - ikke foran i magen.... høyre side foran på magen har blant annet blindtarmen...
Hvordan går det med deg?Ingen forstoppelse hvert fall![]()
Hehe, ja det er en annen tingHehe.... nja.
Men uansett om man har smerter, er gravid så ringer man jo selvfølgelig føden. Det er det som er poenget.
Hvordan går det med deg?
Jeg tok en kjapp tur til legen og har fått noe for uvi, de sender til dyrkning. Så får vi se om det hjelper seg![]()