Plutselig var tutt bra!!

crispy

Elsker forumet
Her har lille gutt ikke ville ta tutten i det hele tatt. Enten har han brekt seg eller hyyylt som en gal!
Men i går ga eg han tutt igjen bare for å prøve siden han suttet sånn på hendene. Og han tok den me en gang.. Har tatt den med en gang i hele dag, og faktisk blitt irritert hvis han mister tutten.. Hehe. Var blitt så sikker på at vi hadde en gutt som ikke kom til å ville ha tutt nå jeg!
Litt glad for at han vil bruke den nå[:D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Hihi så bra![:D] Om han plutselig ikke vil ha det igjen, prøv å putt den forsiktig inn og dytt den litt opp og ned i gommen hans men du har den i munnen hans. Da vil han suge pga refleksen[;)]

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Hihi så bra![:D] Om han plutselig ikke vil ha det igjen, prøv å putt den forsiktig inn og dytt den litt opp og ned i gommen hans men du har den i munnen hans. Da vil han suge pga refleksen[;)]

Jepp det skal eg prøve da.. Er praktisk med den tutten altså[:D] Han stor koser seg med den, sikkert godt å ha noe å suge på.. Må ha noe som erstatning nå som han bare får mat hver 3. time. Tidligere fikk han jo mat så snart han gryntet litt. haha.

ORIGINAL: mamma87

åå,så gøy!!
Har vel egentlig gitt opp hele tutten her,men kansje jeg skal prøve det samme!!?hehe

Wish me luck[8D][;)]

Lykke til! Kanskje det forandrer seg plutselig for dere også[:D]

ORIGINAL: AMAF

Hihi! Kanskje det er den store tuttedagen i dag? [:)][:)]
Fikk til smokken for første gang på lenge, her også!

Så bra[:D]

Back
Topp