Plutselig var man innlagt!

God bedring
emoji173.png
God bedring
emoji173.png
Takk alle sammen :Heartred Kjentes ut som om feberen brøt i natt, da hadde jeg meg noen reale runder med svetting. Blodprøven viste at de hvite blodcellene var normale, men CRP har steget til ytterlige 155. Legen sa at det er normalt, og at CRP er av det siste som begynner å dale :) Jeg føler meg jo bedre i formen enn jeg har gjort på ihvertfall en uke, så tydeligvis har kroppen jobbet litt med dette før jeg ble skikkelig dårlig. Legen vil jo ikke slippe meg hjem før CRP'en går ned, så jeg har sittet her i dag og tvinnet tommeltotter :P Ny blodprøve imorgen! Jaja, nå har jeg ihvertfall blitt godt kjent på fødeavdelingen her, og alle er superhyggelige og omsorgsfulle, så kjenner at nå gleder jeg meg enda mer til januar, for nå vet jeg hva jeg kan forvente her og hvordan jeg blir mottatt :)

Idag sank CRP og jeg fikk hjem med antibiotika tabletter :) Det var GBS i urinen, så det er UVI jeg har hatt :) Kjente at etter en tur på NAV med sykemelding, en tur på apoteket for medisinene og litt matlaging så trengte jeg faktisk halvannen time i senga, så nå blir de neste dagene bare å gå til avslapping og soving når jeg trenger det :)

Idag sank CRP og jeg fikk hjem med antibiotika tabletter :) Det var GBS i urinen, så det er UVI jeg har hatt :) Kjente at etter en tur på NAV med sykemelding, en tur på apoteket for medisinene og litt matlaging så trengte jeg faktisk halvannen time i senga, så nå blir de neste dagene bare å gå til avslapping og soving når jeg trenger det :)

Godt å lese at du er bedre [emoji4] God bedring, håper formen blir bra fort [emoji177]

Fine nyheter! :)

Back
Topp