Plutselig var man innlagt!

Skach

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Oktoberlykke2020❤
Jeg fikk jo så veldig vondt i magen i natt, kramper og en hel del smerter. Har også vært uggen i formen de siste dagene. De vet ikke helt hva som skjer, livmorhalsen var lang nok men med en liten trekant, så fikk muskelavslappende, som hjalp i natt, men ikke så mye nå. Har og ett mulig infeksjonsbilde, så får antibiotika i.v. med jevne mellomrom. Alle mål på frøkna var perfekte, og hun sparker støtt og stadig, så beroliger meg med det, mens jeg ligger her å slapper av :) Tok nye blodprøver i stad, men legen har ikke hatt mulighet til å komme med svaret.

Ikke har jeg noe mening med innlegget heller, ligger bare å føler meg særdeles influensa syk, med kramper i magen, og følte for å dele det med dere ;)

God bedring ❤️
Håper du er hjemme igjen før du vet ordet av det!

Sniker: Jeg håper du blir raskt bedre! Har de tatt leverprøver av deg?

Det er jeg ikke helt sikker på, jeg var litt i ørska i natt når de drev på. Hva er det som burde sjekkes på leveren?
I veldig sjeldne tilfeller kan smagesmerter og nedsatt allmenntilstand ha sammenheng med hellp. Dette vises på blodprøver over blant annet lever, nyrer og blodplater :) Jeg ser du har stigende crp, så antagelig er det noe annet som foregår, men uansett ikke noe ålreit når man er gravid da. Jeg håper du blir raskt bra igjen, og at de finner ut hva det er.

God bedring! [emoji4]

Huff, så skummel opplevelse. Håper du føler deg bedre snart og at dette var en engangsgreie❤️

Huff! God bedring :Heartbigred
God bedring! [emoji4]
Uff da! Ønsker deg god bedring :Heartred
Huff, så skummel opplevelse. Håper du føler deg bedre snart og at dette var en engangsgreie❤️
Takk :Heartred Kjennes ut som om formen er stigende, så forhåpentligvis viser blodprøven i morgen at CRP er på tur ned :) Føler meg også titusen ganger bedre når de mistenker at smertene i buk kommer fra UVI og ikke livmor, jeg kan godt være skikkelig syk jeg, så lenge det ikke er noe risiko for henne :)

God bedring [emoji173]️

God bedring! :) Godt å høre at det går bedre etter antibiotika - satser på at det var en kraftig cystitt og at CRP daler i dag :Heartred

Back
Topp