Plutselig tom pupp

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Frøkna har ikke vært helt venn med ene puppen de siste dagene, men har da tatt den litt. I går håndmelket jeg den "tom" etter amming..og den fyller seg ikke??!! Er heeelt myk nå 10 timer etterpå (og ammingen hver 3-4 time)? Hva skjer?? Har aldri hatt melkespreng i noen av puppene, men har da kjent at det har vært NOE der..
For 1 uke siden var samme pupp hard og vond grunnet tette melkeganger, men det fekk jeg ordnet med nesespray og amming

Du merker mindre til at puppene fylles etterhvert. Du har vel slitt med å håndmelke uansett? Det kan godt være du har melk.

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en ammehjelper i nærheten av der du bor...

Du merker mindre til at puppene fylles etterhvert. Du har vel slitt med å håndmelke uansett? Det kan godt være du har melk.

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en ammehjelper i nærheten av der du bor...

Joda, men jeg merker ikke fulle pupper uansett.. Men nå er den mye mindre enn den har vært, og heeelt myk.

Bor da så langt ute på landet at det ikke finnes ammehjelper..
Har kontakt med ei på Mail

Den er ikke tom, og baby får ut melk selv om du ikke får pumpet ut. Amme ofte er viktig, ikke "spare" den i ti timer.

For meg hjalp det og spise havregrøt eller noe med havregryn i :) og øl uten alkohol

Kan være økedøgn. Da fylte de seg ikke hos meg heller på et par dager og jeg var kjempestressa for å få i henne mat. Hun fikk grøt og sånn, og litt pupp i senga iblant. Det går seg til :)

Den er ikke tom, og baby får ut melk selv om du ikke får pumpet ut. Amme ofte er viktig, ikke "spare" den i ti timer.
Nei jeg har ikke spart men frøkna har knapt vært borti den puppen hver amming i løpet av disse 10 timene..blir frustrert når det ikke kommer noe..så har sugd noen få ganger før hun nekter å Ta nytt tak

Back
Topp