Plutselig symptomfri :-/

Sjefsmamma

Elsker forumet
Dette liker jeg ikke, idag morges når jeg våkna følte jeg meg plutselig ikke gravid lengre. Kvalmen og trøttheten var borte og jeg føler meg helt ikke-gravid...uff...liker ikke!! Var akkurat det som skjedde den gangen jeg mista. Da forsvant alle symptomer i uke 6+ noen dager og så begynte jeg å blø 8+4 og da hadde utviklinga stagnert i uke 6-7...

er så redd det skal skje igjen...enda en gang liksom...hvor mange år skal jeg prøve å få en levende lillebror el søster?? men håper det ikke stemmer...håper alt er bra

Uff da, ikke noe god følelse! Håper du tar veldig feil og at symptomene kommer tilbake for fullt i løpet av dagen! Har ikke noe erfaring med det selv annet enn at det går litt i rykk og napp her også. I ene øyeblikket henger jeg over doskåla, for så en time senere føle meg ganske pigg. *klemmepå*

Huff, kjenner til følelsen.. Håper det ikke er noe galt. Tror jeg har hørt gynekologen si at det er normalt at symptomene forsvinner litt før de er tilbake igjen. 

Det skjedde med meg i uke 6 da jeg var gravid med nr.1. Ringte skjelven til legekontoret og fikk komme inn og ta blodprøve! Alt i orden:)
Men skjønner du blir redd når du har den erfaringen du har! Om du stresser mye med det, kan du ikke ringe legen på mandag og be de sjekke?

Æ skjønne godt frykten din, du har vorre gjennom my trist...Håpe du fortsatt e gravid å at lille spiren har det godt i magen din:)
Æ har mista aill symptoman æ å,men e fortsatt gravid :)Kanskje du skoilla ha dratt t legen å sjekka ,sånn at du kan slapp av litt  Sende en trøsteklæm å regne me at spiren din har d fint å at du bare e heldig,som slæpp unna symptoman :)

Tusen takk dere...godt å høre at det har skjedd med andre uten at det har vært noe galt..
Vurderer veldig å kjøpe en sånn clearblue som måler hvor mange uker man er, og hvis det står 3 eller 4 + tar jeg det med ro, hvis ikke så drar jeg til legen å måler hcg-nivået...evt venter noen dager om symptomene kommer tilbake da...har vært helt fin i hele dag og ikke trøtt eller svimmel eller noe, men så har jeg spist ofte og hvilt mye også da så får håpe jeg bare er "flink" til å ta vare på meg selv, at det er derfor jeg er så bra nå...

Det er en utfordrende fase vi er i nå? Man vet liksom ingenting- må bare vente å se..Krysser fingre og hengepupper for at spiren holder fast og utvikler seg som den skal!!
Jeg skulle også ønske jeg hadde fler symptomer som brysttverk eller kvalme men fortsatt bare verk i magen og trøtthet da..Idag så blødde jeg litt..mer rosa enn rødt så det var svært lite..Ble enig med legen om å vente å se det an..Men det er jammen ikke lett å gå å vente heller..

Huff, det høres ikke bra ut. Er fælt å gå sånn å lure, men du kan vel ta en kontroll? De kan vel teste hormonnivå og sånn, kan de ikke det? Kan jo ikke være bra for spiren om du går og er redd heller.

Jeg ville ikke ha tydd til clearblue siden du kan få helt noia hvis de viser lavt. De testene er langt i fra pålitelige i slike viktige spørsmål, så ta heller en blodprøve hos legen. :)

Kjenner til angsten din. Her kom kvalmen for ca 1 uke siden og før det så var jeg sikker på at det kom til å gå galt igjen.

I sist svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme, denne gangen er jeg ikke like kvalm, og hvis jeg har hatt et par fine timer så blir jeg stressa og venter med å spise til jeg blir kjempesulten, og da blir jeg heldigvis (?) kvalm, så da blir jeg roligere. (sykt, jeg vet!)
Slitsomt altså!! Gleder meg til andre trimester jeg! ;)

Krysser fingrerene for at alt er i skjønneste orden og at det er kroppen som er "snill" med deg :)

xxxx-fingrene for at spiren klamrer seg fast!!!

Igår var jeg stort sett fin i formen, men kjente kanskje antydninger til uggenhet på kvelden når jeg ikke hadde spist på noen timer...men var veldig svake symptomer om noen...og idag tidlig våkna jeg kl 6 og klarte ikke sovne igjen, lå bare å var bekymra :-( Og ingen symptomer idag heller...kun nå som jeg er sulten er jeg  rar i magen men det er jo helt vanlig tidlig på morgenen når man ikke har spist siden kvelden før...

Er så typisk at sånne ting skjer i helgene og så må man vente helt til mandag med å sjekke...

Uff, jeg skjønner godt du er redd! Jeg har hatt noen dager innimellom der symptomene blir svakere jeg også, men torsdag fikk jeg se et bankende hjerte, og i disse er jeg så kvalm at jeg kaster opp! Kan godt være det tar seg opp igjen med kvalme iløpet av dagen! Håper du får sjekket det snart! Skal krysse fingrene for at alt er bra med spiren din!!!!

Back
Topp