plutselig svimmel...

jas

Forumet er livet
ble plutselig svimmel, og det er så sinnsykt ekkelt!!!
Har liksom ikke gjort så veldig mye i dag heller..

off... ekkelt å bli svimmel...
håpe du føle dej bejre !! :)
ej broka å drikke is kaldt vatn (vann) , hjelpe mej :)

Sukker????  Noe god drikke.......  Slapp av på sofaen?

Det ble jeg her om kvelden også- satt bare rolig i sofaen, skikkelig ekkelt [&:][&:] Det gikk over da jeg drakk ett stort glass kaldt vann. Har du prøvd det,vennen?

Hadde dere det fint på dansketur forresten?

ORIGINAL: chello

Det kan være et blodtrykksfall.... Vist det skjer igjen så ring legen eller noe...

God bedring!!

men, varer det over tid??
Ble svimmel for ca kvarter siden, og er det ennå..-det er vel ikke noe galt??

ORIGINAL: lisa79

Det ble jeg her om kvelden også- satt bare rolig i sofaen, skikkelig ekkelt [&:][&:] Det gikk over da jeg drakk ett stort glass kaldt vann. Har du prøvd det,vennen?

drikker en flaske vann nå, så får se hvordan det går!!

Dansketuren var koselig, men var utrolig sliten i går..-gikk rundt som en zombi i hele går...
Det ble jo noen øl for mye på samboern, og han blir da veldig vanskelig å få i seng, og siden jeg blir så fort bekymret, så ville ikke jeg gå å legge meg før han..-men kvart over tre så måtte jeg kaste inn håndkle..
Samboeren kom å la seg i seks, halv syv tiden... [;)]

Men, vi fikk jo brukt MASSE penger og kost oss skikkelig!!!
godt å komme seg litt bort fra oppusing og slikt!!
Fikk sovet ut i natt da, sov i tolv timer [:D]

har hatt slikt flere ganger selv under graviditeten, i mitt tilfelle tror jeg det er blodtrykksfall... pleier hjelpe meg å legge meg ned en stund [:)]

ORIGINAL: Jas

ORIGINAL: lisa79

drikker en flaske vann nå, så får se hvordan det går!!

Dansketuren var koselig, men var utrolig sliten i går..-gikk rundt som en zombi i hele går...
Det ble jo noen øl for mye på samboern, og han blir da veldig vanskelig å få i seng, og siden jeg blir så fort bekymret, så ville ikke jeg gå å legge meg før han..-men kvart over tre så måtte jeg kaste inn håndkle..
Samboeren kom å la seg i seks, halv syv tiden... [;)]

Men, vi fikk jo brukt MASSE penger og kost oss skikkelig!!!
godt å komme seg litt bort fra oppusing og slikt!!
Fikk sovet ut i natt da, sov i tolv timer [:D]

Alt i alt en grei tur altså [;)]

ja, alt i alt er veldig grei tur [:D]

Er fortsatt svimmel jeg, men ikke så veldig mye da..-men fortsatt jævlig ekkelt..

Det er vel ikke noe å være bekymret for??Eller??
Kan det være en reaksjon på at jeg er sliten, selv om jeg har sovet i mange, mange timer i natt??

Jeg er til tider veldig plaget av dette og da må jeg legge meg nedpå. Helst sove 1-2 timer og så er jeg pigg igjen etterpå.
Er sikkert kroppens måte å si fra at man trenger hvile.

ORIGINAL: Jas

ja, alt i alt er veldig grei tur [:D]

Er fortsatt svimmel jeg, men ikke så veldig mye da..-men fortsatt jævlig ekkelt..

Det er vel ikke noe å være bekymret for??Eller??
Kan det være en reaksjon på at jeg er sliten, selv om jeg har sovet i mange, mange timer i natt??

Hei Jas!
Kan jo være flere grunner. En av dem kan være att kroppen reagerer på søvnmangel, varmen og att du er høygravid. Det var ialfllla det jeg fikk beskjed om etter utallige prøver på sykehuset mandag. Hadde svimmelhet, småbesviminger, skjelvinger og nummenhet. Men de sa til meg jeg måtte komme. Svimmelhet som kommer flere ganger bør sjekkes. Selv blir jeg jo svimmel hvis ligger på rygg eller bøyer meg så lunger kommer i klem men er jo ikke det du beskriver her..

Lykke til! Take it easyyy

nå har jeg sovet en time på sofaen..-skjønner ikke at jeg virkelig kan være så sliten..
Forrige uke var jeg på jobb, og gjorde andre ting på kvelden, men nå plutselig er jeg helt slått ut, og finner ikke energi i det hele tatt... [&:]

I hvertfall, så føler jeg meg litt bedre..-ikke så svimmel lengre, men heller mer tappet for energi..
får vel se ann formen til i morgen, hvis jeg fortsetter med dette, så får jeg kontakte legen eller føden..

Unnskyld at jeg syter nå, men hater virkelig å være sliten..-og når det verker i kroppen bare av å røre i en kjele eller lignende, da blir jeg negativ!!

Back
Topp