Plutselig stille og tomt

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Her går jeg med litt blues... :(
Ferdig med jula og alle besøkene, samt mannen begynte på jobb i dag.
Synes alltid det er så trist når man plutselig blir alene sånn, heldigvis er pia mi glad og fornøyd, så vi koser oss igjennom den første dagen etter ferien :love022
Hvordan har dere det i dag?

Her er vi blitt forkjølet og kjennes ut som influensa i grunn:-( Er så LEI! Og skal holde dåp nå på søndag, jaujau:-D Så bare storesøster Mathea som er i bhgen idag, Neline har feber igjen. Ellers er jeg egl igang med og rydde ned jula for denne gang jeg også:-) Alltid trist og pakke ned jula, synes jeg. Elsker alt som har med jul og gjøre og synes i grunn det er dessidert den koseligste tia på hele året:D

Huff stakkars dere, det har virkelig vært mye for deg nå. Håper dere blir friske til dåpen hvertfall.
Enig med deg angående jula ja, begynt å rydde litt selv, men noe skal få stå til helga tenkte jeg:-)

Her går det bra :) Planlegger dåpen :) har kjøpt dåpskjole i dag :thumleft

Gleder oss til den store dagen :D

Her går det bra. Vi har vært i farten i julen at nå kjenner jeg at det er så godt å holde seg hjemme. Borte er bra men hjemme er best ;)

Har dessutten begynt å planlegge bachelor-oppgaven min som jeg skal levere inn i mai. Så nok å gjøre her. :p

Vi har juleferie ut uka:) pakker aldri ned jula før 13.dag jul, slik tradisjonen er, så har juletre og pynt til lørdag:)
Har idag vært å kjøpt inn litt forskjellig barnemat, så nå har hun fått smake en ts blådærmos. Hun elska det og smatta det i seg, sugde på skjea og sutra etter mer:)

Sent from my ST25i using BV Forum

Vi har juleferie ut uka:) pakker aldri ned jula før 13.dag jul, slik tradisjonen er, så har juletre og pynt til lørdag:)
Har idag vært å kjøpt inn litt forskjellig barnemat, så nå har hun fått smake en ts blådærmos. Hun elska det og smatta det i seg, sugde på skjea og sutra etter mer:)

Sent from my ST25i using BV Forum

He he, så gøy:) kanskje kjøpe litt sånn til Emmeth også:D

Jeg er helt motsatt! Idag har vi hatt barnebursdag for storebror som ble 2 år rett før jul.. Endelig ferdig med alt av besøk, kakebaking og stress!! I morra skal jeg bare slappe av i stillheten :D :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Her går det bra. Vi har vært i farten i julen at nå kjenner jeg at det er så godt å holde seg hjemme. Borte er bra men hjemme er best ;)

Har dessutten begynt å planlegge bachelor-oppgaven min som jeg skal levere inn i mai. Så nok å gjøre her. :p
Hvilket fag? Skal du skrive om no gøy? :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

He he, så gøy:) kanskje kjøpe litt sånn til Emmeth også:D

nå har hun skikkelig mageknip og vræler som bare det...blei nok litt hardt for magen med den teskjea med blåbærmos :( Ikkeno gøy! Tror vi holder oss til kun velling i noen uker til! Skal fryse ned resten av glasset i isbitformer, så kan jeg ta det opp om noen uker å prøve på nytt ;)

Uff, nei stakkars:( Mageknip er noe skikkelig herk:( Kanskje lurt og venne magen hennes til velling først, ja, før man innfører en annen type mat! Håper det går fort over igjen, da:)

ja, vi holder oss til velling og fruktnett i noen uker tror jeg ;) Idag har hun fått 25ml velling, spent på hvordan det går! :) Så skal jeg prøve med litt rotfrukter og middagsglass. Leste at det var lurt å inntrodusere middag før man gir frukt, så de venner seg til de litt mindre søte smakene først før de får frukt. For alle babyer liker jo frukt, men vet det er mange som sliter med å lære de å like middag ;)

Back
Topp