Plutselig større pupper?!

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Har gått uten bh idag, og når jeg tok på en etter dusjen var den plutselig mindre enn igår:hilarious: i forrige svangerskap fikk jeg ikke større pupper (som jeg merket hvertfall) før etter fødsel.
Går de virkelig så fort opp i størrelse, eller har jeg blitt helt tullerusk?:facepalm:

Jeg har allerede gått opp en størrelse i bh og er bare 6+1 (6+5 ifølge jordmor). Sist svangerskap ble puppene mine gigantiske. Så ut som om at jeg hadde silikon! De ble veldig kjapt større og bare vokste seg svære utover svangerskapet og ammeperioden.

Jepp ! Samme her .. og jeg har ganske store pupper fra før. Og nå er alt veldig tungt og vondt . Sirkelen rundt niplene er også mørkere :hilarious: en ting er sikkert , og det er at jeg kommer til å tippe fremover i dette svangerskapet :hilarious:

Jepp ! Samme her .. og jeg har ganske store pupper fra før. Og nå er alt veldig tungt og vondt . Sirkelen rundt niplene er også mørkere :hilarious: en ting er sikkert , og det er at jeg kommer til å tippe fremover i dette svangerskapet :hilarious:
Håper ikke det gir for mye belastning på ryggen/bekkenet ditt framover!:love7

Det er veldig vanlig. Jeg husker en kollega av meg fortalte at hun hadde gjettet at jeg var gravid med førstemann leeeenge før jeg fortalte det på jobben, fordi puppene mine var blitt enorme. :D

Mine pupper har vokst mye siden unnfangelsen. Nå hadde jeg små pupper fra før av, så økningen i størrelse er ganske synlig... ømme er de også.

Mine pupper har også vokst, men de kan fint stoppe så jeg kan bruke forrige rundes ammebher :stop

Mine pupper har vokst mye siden unnfangelsen. Nå hadde jeg små pupper fra før av, så økningen i størrelse er ganske synlig... ømme er de også.
Samme her. Syns vanvittig godt. Forrige svangerskap lurte venner på om jeg hadde tatt silikon :yuck:

Mine er blitt fastere og sykt ømme. Kunne ikke ligge på magen i natt d var så vondt.

Jeg tok et brystløft med silikon i mars
Men føler de er blitt større, og niplene er såre. De rakk akkurat å ikke være vonde lenger før jeg ble gravid :hilarious:

Last edited:
Back
Topp