Plutselig større mage

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Noen som vet hva det betyr? Magen vokste betydelig over natten liksom, til og med mannen kommenterte det, og han er ikke sånn som legger så mye merke til slike ting:wacky:
Tenkte først at magen kanskje hadde sunket, eller at jenta har lagt seg på en annen måte. Men syns det er rart at det skal være så stor forskjell..
Noen som har noen teorier eller erfaringer? :)
 
Hos meg har jeg inntrykk av at det avhenger av hvordan babyen har lagt seg :hilarious:
 
Føler det avhenger veldig av hvordan ho ligger :) Har også dager der magen virker større fordi jeg har spist mye og det fylles mye mer opp øverst i magen :hilarious:
 
Da er det vel sikkert helt normalt da ;) føler jo hun ligger annerledes enn hun har gjort tidligere. Hadde bare håpet at hun ikke skulle snu seg mer siden hun lå med hode ned sist kontoll, og er i uke 35 nå:rolleyes:
 
Magen min også vokser litt i rykk og napp føler jeg. Jeg pleier å bruke trappetrinnene i oppgangen for å måle magen. Startet med at jeg ikke så det første trappetrinnet (på vei ned) og nå er jeg der hvor jeg ikke ser de 3 første. Håper jeg ikke blir så stor at jeg ikke ser trappa mer! ;)
 
Back
Topp