Plutselig snudde det..

Kose mor

Betatt av forumet
Kanskje noen har noen råd.

Her har gutten sovet ca. 9 timer om natta fra han var 3.5 mnd til 6.5 mnd.. Var for godt til å være sant når de to storesøsknene ikke sov før de var 3 år.. Den siste uka har han sovnet ca . 19,våknet 23-02-04 og 07. Vil ikke ha flaske hver gang ,bare veldig selskapssyk. Når jeg går ut så hyyyler han og blid når jeg ser på han..

Hva tenker dere?

Samme her også! Plutselig begynt å våkne på natta og er bare "våken", ligger å pludrer for seg selv...

Det samme har det vært her også. Begynte sånn rundt 6 mnd alder men er bedre nå (7mnd). Hos oss har det nok vært seperasjonsangst, han har begynt å gråte når vi har gått fra han. Samtidig har han fått tenner, har nok ikke gjort ting lettere.

Helt likt her og, og også hos to i barselgruppa. Våkner og vil ikke ligge alene i sengen sin. Kan også bare ligge og være våken etter amming. Midt på natta er jeg for svak og trøtt til å stå imot, håper på at det bare er en periode, derfor havner han ofte i sengen vår. :bag: Tipper seperasjonsangst, for han vil ikke være alene på dagen heller.

Back
Topp