Plutselig sideleie?

Lillefrøkensnorkmus

Forelsket i forumet
Merkeli.. går me smerter, er i åpningsfasen.. har kjent hode nede i bekken fram te no i  kveld.. da stikk magen ut på både venstre og høyre side. Skikkeli vondt/ubehageli.
E d muli at ho plutseli har ombestemt sæ ????
Ønske virkeli ikkje keisersnitt ;(

Her stikker magen ut her og der:) er nok bare litt strekking på gang, har det trangt der inne veit du[;)]

Tror det skal litt til at de plutselig snur seg sånn rett før fødsel hvis de har ligget i hodeleie en stund. Det er jo trang plass inni der nå, og ikke så stor plass å romstere på.

Men hode og skuldrene æ har kjent neders i magen plutseli borte
Kjennes ut som hode og rompe på hver side ;/

ORIGINAL: Lillefrøkensnorkmus

Men hode og skuldrene æ har kjent neders i magen plutseli borte
Kjennes ut som hode og rompe på hver side ;/

Er nok heller rompe og føtter på hver sin side! [;)]

Hehe, var rimelig spent sist jeg var hos jm, ang leie på babyen. For jeg hadde kjent MYE romstering der inne, og så for meg både tverrleie og seteleie. Men hun var tydelig på det, at her var det rompe og føtter i hver sin vei.
I tillegg tviler jeg STERKT på at babyen din klarer å snu seg nå som h*n har kommet så langt ned i bekkenet. Tipper det er umulig.
Men å snu seg fra mage til rygg osv (skjønner?) det får iallefall min lille klump fint til fortsatt. Så det er nok det du kjenner.

Men kjenne jo ikkje hode, skuldre.. de har tatt veien hen??
Kjenne æ har litt angst no ja!!!!

ORIGINAL: Lillefrøkensnorkmus

Men kjenne jo ikkje hode, skuldre.. de har tatt veien hen??
Kjenne æ har litt angst no ja!!!!

Er du så rå på å kjenne hva som er hva? Wow! Du er flink. [:)] Her har jeg trodd ene foten har vært rompe mange ganger (ble oppklart av jm).
Men det er jo ikke noe rart om du ikke kjenner hodet nå?! Hvis det er langt nede i bekkenet? Og kanskje h*n ligger med ryggen ut så skuldrene er "borte" på siden?
Bare tenker høyt, jeg.

Synes ikke du skal bekymre deg for mye om dette nå. Babyen ligger sikkert riktig, og driver bare å gjør seg klar til å komme ut og møte mamma`n sin. [;)]

Back
Topp