Plutselig redd..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er plutselig livredd for at noe har gått galt nå.. At det plutselig bare har sluttet å vokse eller noe.
Jeg var på ul 7+3 og da så vi hjerte slo og alt. Men nå klarer jeg plutselig ikke kjenne på gleden, fordi det "er typisk meg" at noe er galt nå. Nå som man har begynt å planlegge litt. Skal på ny UL 12+1. Men nå føles det som en evighet til. Er 10+3 nå.

Har ikke blødd en dråpe eller noe annet som tilsier at noe er galt. Det er bare den angsten.. flere? Eller er jeg bare hysterisk?

Du er ikke hysterisk.
Jeg var på tidlig ul i uke 7,Alt var Ok.
Men jeg fant ikke roen med at dette gikk bra,når smeller det tenkte jeg?
Jeg bestilte en priv ul time no i uke 9..
Igjen alt Ok.. Jeg er veldig veldig glad og kry,men er veldig redd og bekymret. Vi ser ikke hva som skjer der og vi kjenner ikke noe enda,hører fra andre at det roer seg når man kjenner liv..det er tøffe dager for oss alle.. Sender deg og andre bekymrede mødre en god klem. ❤️

Det tror jeg er veldig normalt. Jeg har virkelig ikke klart å puste ordentlig ut før ul i uke 12+
Selv om vi så at alt var i skjønneste orden i uke 7 så bekymret jeg meg veldig for at det skulle endre seg på de ukene. Nå er jeg 13+3 omtrent og har slått meg mye mer til ro med at alt er bare bra. Var ikke så nervøs sist men jeg hadde ikke klart å gå å lure fra uke 7 til Oul uke 19..

Jeg har også hatt det sånn, har hatt blødninger i tillegg da. Men alt var bra på ul 13+2 likevel.

Det er vondt å gå å bekymre seg, men jeg prøvde å trøste meg med at det er lite man får gjort hvis det (Gud forby) skulle gå galt. Og sjansen for at det går bra når alt var bra på ul i uke 7 er veldig stor! Mye mye større enn at det går galt!

Stor klem til deg! To uker er ikke lenge å vente, det går fint :-) Prøv å fylle dagene med gode ting! ❤️

Føler med deg. Jeg var på ul i helga, alt så kjempefint ut. Gyn sa til og med at livmorhals var lang og lukket, så dette kom til å gå bra. Allikevel er jeg livredd og syns det virker så uendelig urealistisk at akkurat jeg skal få lov å bli mamma. Vi må bare bite tenna sammen og håpe at alt skal gå bra :-) det gjør jo trossalt det i di aller fleste tilfeller :-) klem

Takk for gode ord ❤ er lite å gjøre med om det er noe galt. Og man må jo stole på kroppen. Mest sannsynligvis er det jo noe galt med bebis når det går galt. Men samtidig ønsker man barnet så sterkt at man blir livredd alikevel!! Skal på oppfølging av celleforandringer på gyn.poliklinikk neste uke, håper de sjekker baby allerede da!

Har det helt likt! Bekymrer meg veldig og er livredd for at lykken plutselig skal snu! Har vært på TUL, men likevel klarer jeg ikke å slappe av.... Skulle ønske jeg klarte å ta dette med knusende ro!

Ble akutt redd her om dagen jeg å. Men hørte hjertelyd i går, da ble jeg lettet. Tror alt er bra i dag. :) :)

Tror det er helt normalt :happy: legen min har alltid sagt til meg:de barna,de bekymrer oss fra de er en blå strek på en test og helt til vi dør;) synes selv det er litt enklere å ikke være like bekymret når du kjenner liv/spark hvær eneste dag,da vet man liksom litt mer at de organiserer der inne:p

Jeg har også fått de tankene, men så fant jeg hjertelyd på doppler i dag :-) Lykke!

Jeg er kjempenervøs. Synes jeg har lest så mange tråder om at noen har mistet I det siste... skal til jordmor mandag og skal vel høre etter hjertelyd (er da 14 uker) og har vært på TUL da jeg var rett over 10 uker men det var hos gynekolog men hjertet slo nå....

den angsten er helt normal <3 Det betyr bare at du er en vordende mor som er bekymret for knøttet sitt det <3

Synes ikke at du er hysterisk, tenker det samme selv. Har IKKE vært på UL enda og tenker derfor det verste - "er det noe der?" For hvordan vet man det da, så tidlig. Er 11+1 i dag og blødde tidlig i svangerskapet, og det ble tatt blodprøver som viste stigning, men det er jo 3-4 uker siden. Huff.

Skal på kontroll i neste uke, da er jeg 12+1 eller noe. Men blir ikke UL da heller, så lurer på om ikke jeg må ha en UL snart. Bare for å få puste igjen :-) akk.

Back
Topp