Plutselig oppkast...

Jeg kaster ikke opp, men begynner plutselig å brekke meg av ingenting. Ista så jeg to rundstykker fra i går på benken, det gjorde at jeg begynte å brekke meg. Haha.

Jeg kaster ikke opp, men begynner plutselig å brekke meg av ingenting. Ista så jeg to rundstykker fra i går på benken, det gjorde at jeg begynte å brekke meg. Haha.
Hahaha kjenner meg så igjen :P «kan jeg få nøkkelost på?» tre sekunder etterpå «få den lukten vekk fra meg!!!!»

Kan godt ha noe med det du spiser. Jeg husket jeg spiste chillenøtter når jeg gikk gravid med første, spiste alt, kastet opp alt.

Kan godt ha noe med det du spiser. Jeg husket jeg spiste chillenøtter når jeg gikk gravid med første, spiste alt, kastet opp alt.
Jeg tror faktisk det gjaldt det godteriet den dagen. Jeg tror ikke det var veldig bra for meg :) har vært helt fin siden.

Hadde plutselig oppkast i dag også, men det var mer logisk. Hadde da stresset på morgeningen og ikke spist. Så mens jeg endelig lagde frokost, kastet jeg opp i vasken, så var jeg helt ferdig :) ikke noe kvalm eller noe som helst :P

Jeg kaster dessverre opp av alt av frukt (det er for syrlig) og av juice og alt med kullsyre.. Sykt kjipt siden jeg craver frukt og siden det er sunt..
Eneste drikken jeg kan holde på er vann eller soya sjokolademelk:yuck:

Jeg kaster dessverre opp av alt av frukt (det er for syrlig) og av juice og alt med kullsyre.. Sykt kjipt siden jeg craver frukt og siden det er sunt..
Eneste drikken jeg kan holde på er vann eller soya sjokolademelk:yuck:
Så kjedelig!! Jeg har drukket masse sjokomelk jeg og (havre :p ) og det funker faktisk!! God bedring <3

Back
Topp