Plutselig oppkast...

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Noen som har opplevd det?? Jeg har sluttet å være kvalm og kaste opp, og opplevd kun noe små uggen A.V og til. Men plutselig nå i kveld blir jeg akutt kvalm, «kaster opp hele magen» også er det helt over..

Jeg tror det hadde noe med godteriet jeg spiste. Jeg «dyttet i meg» masse vingummi godis, og plutselig kvalm.. Kanskje kroppen som sier i fra at det godteriet ikke var bra? Fargestoffer eller annet? Merkelig var det uansett :P

I starten var jeg kvalm hele tiden, og kastet opp av og til. Nå er jeg nesten ikke kvalm, men plutselig bare spyr jeg..og jeg holder på ganske lenge. Så er formen fin igjen :wtf:

Hadde to fine dager. I det jeg skulle legge meg. Mens jeg pusser tennene. Bare snur jeg meg. Rekker ikke å ta opp do ringen en gang. Helt grusomt. Kom fra intet.

Hadde det sånn HELE mitt første svangerskap. Kom plutselig og helt uventet. Ikke kvalm i forkant. Spydde på meg selv på et kjøpesenter engang, det bare kom[emoji15] ler av det nå[emoji23]

Kasta ikke opp noe i forrige svangerskap, var bare litt uvel en periode. Men, ei natt etter å ha spist og drukket alt for mye på ettermiddagen/kvelden (sveler, godis, appelsinjuice, milkshake osv) så vrengte bare hele magen seg. Ekkelt! Og jeg drakk ikke appelsinjuice på evigheter etterpå hehe.

Heldigvis ikke skjedd denne gangen, men jeg har passet litt bedre på hva jeg har spist - og vært mindre kvalm uansett. :p

Jeg er uggen som utvikler seg til kvalme om jeg blir for sulten, men ikke vær dag nå. Men noen dager så bare utav intet begynner jeg, og brekke meg og spy ut av det blå :meh:

Jeg begynte plutselig å kaste opp for noen dager siden, og det fortsatte i 2 døgn. Det var nok omgangssyken, for nå er jeg i ok form igjen :)

Hadde det sånn HELE mitt første svangerskap. Kom plutselig og helt uventet. Ikke kvalm i forkant. Spydde på meg selv på et kjøpesenter engang, det bare kom[emoji15] ler av det nå[emoji23]
Haha! Unnskyld at jeg ler :P men sånn skjer vel bare :P

Jeg var ikke et snev kvalm i mitt første svangerskap, så jeg ble LITT tatt på sengen denne gangen med kvalme og oppkast i fire uker før det plutselig gav seg igjen det også :dead:

Kasta ikke opp noe i forrige svangerskap, var bare litt uvel en periode. Men, ei natt etter å ha spist og drukket alt for mye på ettermiddagen/kvelden (sveler, godis, appelsinjuice, milkshake osv) så vrengte bare hele magen seg. Ekkelt! Og jeg drakk ikke appelsinjuice på evigheter etterpå hehe.

Heldigvis ikke skjedd denne gangen, men jeg har passet litt bedre på hva jeg har spist - og vært mindre kvalm uansett. :p
Jeg var heller ikke noe kvalm eller kastet opp i forrige svangerskap, så når jeg fikk kvalme/oppkast i over fire uker nå, ble jeg litt satt ut! Også gav det seg (og jeg danset A.V glede :P ) også plutselig skjedde det i går kveld... merkelig!! Ikke noe kvalm i dag :wtf:

Jeg begynte plutselig å kaste opp for noen dager siden, og det fortsatte i 2 døgn. Det var nok omgangssyken, for nå er jeg i ok form igjen :)
Jeg tenkte også det; faen nå kommer omgangssyken.. men nei da! :P kun en gang, så ferdig. Formen er helt fin! Og ingenting i dag :P merkelige greier..

Jeg er uggen som utvikler seg til kvalme om jeg blir for sulten, men ikke vær dag nå. Men noen dager så bare utav intet begynner jeg, og brekke meg og spy ut av det blå :meh:
Jeg kan også bli uggen om keg har lavt blodsukker, men dette var helt rart. Jeg hadde jo spist og alt mulig og plutselig ut A.V ingenting kaster jeg opp som en gris :P

Å herregud. Da er det jo en grunn Tim å sky folk. Tenkte selv at jeg hadde en vis kontroll. Nå føler jeg den er helt på bærtur. Mener ikke det var slik sist.

Jeg er stort sett kvalm hele tiden, men kaster bare opp innimellom..har en sperre for oppkast, så det sitter såååå langt inne å sitte foran doskålen....men i dag tidlig da opplevde jeg det du sa...plutselig kjente jeg at nå kommer det noe, så måtte bare løpe inn på badet, og da kom det enten jeg ville eller ikke..har ikke opplevd det før i svangerskapet.

Jeg er stort sett kvalm hele tiden, men kaster bare opp innimellom..har en sperre for oppkast, så det sitter såååå langt inne å sitte foran doskålen....men i dag tidlig da opplevde jeg det du sa...plutselig kjente jeg at nå kommer det noe, så måtte bare løpe inn på badet, og da kom det enten jeg ville eller ikke..har ikke opplevd det før i svangerskapet.
Merkelige greier! Håper du slipper mer kvalme <3 god bedring

I forrige svangerskap var jeg mye kvalm og lite matlyst, og brakk meg hver morgen, gjennom hele svangerskapet. Men tror bare jeg kasta opp ordneltig sånn. 5-6 ganger.

Hittil denne gangen har jeg kastet opp ca 20-30 ganger... og er bare litt over 8 uker. Mye kvalmere enn sist også. Sykemeldt

I forrige svangerskap var jeg mye kvalm og lite matlyst, og brakk meg hver morgen, gjennom hele svangerskapet. Men tror bare jeg kasta opp ordneltig sånn. 5-6 ganger.

Hittil denne gangen har jeg kastet opp ca 20-30 ganger... og er bare litt over 8 uker. Mye kvalmere enn sist også. Sykemeldt
Uff - masse god bedring <3

Back
Topp