Plutselig litt angst..

Badeand*

Forumet er livet
Er så mange tanker som flyr gjennom hodet mitt om dagen..Kjenner jo liv inni magen, så jeg regner med at hun har det bra! Men har hørt så mange historier om ting som har gått galt at jeg begynner å tenke på at det faktisk kan skje meg også!
Er så redd for at babyen skal dø inni magen min den siste tiden, eller at lungene ikke skal fungere når hun blir født osv..Tenker på sånne ting hver dag nå, og det er så grusomt å tenke på, så jeg går nesten å ønsker å føde  nå, så jeg vet at der liv i henne hvertfall! Men på en annen side vil jeg ikke føde nå fordi hun må få modnes ferdig. Er jo tross alt 6 uker igjen til termin, så er en del som skal modnes enda!
Noen ganger føler jeg meg så alene, og har ikke så lyst til å snakke med sambo om dette, for han vil bare føle seg hjelpesløs, for han har jo ikke noe særlig erfaring med dette han heller! Også vil jeg ikke gjøre han urolig heller!

Føler meg egentlig ganske hjelpesløs selv...[:(]

Kjenner så utrollig godt igjen de tankene du beskriver! Jeg er så knyttet til henne og er så redd for at noe skal skje. Jeg prøver å tenke at nå har jeg bare 4 uker igjen og sjansen for at noe skal skje de siste 4 ukene er veldig liten....
Men jeg ønsker å se henne. Jeg ønsker å kunne sjekke at hun puster...
Jeg ønsker å vite at alt er som det skal med henne....

Skal prate litt med jm om det i morgen...er så slitsomt å gå sånn

ORIGINAL: Karo

ORIGINAL: BflyW

Kjenner så utrollig godt igjen de tankene du beskriver!

Jeg også!

ja blir mye bedre å få bebisen ut, så er det bedre å passe på, og ha litt mer kontroll

enig der. Om 3 uker er hun mer enn velkommen ut [:D]

hufff..ja de fryktelige tankene kommer med jevne mellomrom...og  oftere og oftere synes jeg[:(]
Skrekken er jo der heile tia men det hjelper jo ingenting med alle disse som forteller skrekkhistorier når venninnene venter et lite barn...tenk så ufølsome folk kan være [:@]...kan de ikke heller fortelle om koselige historier i steden...

fikk her om dagen høre om ei dame som mistet 3 dager før termin[&o] ...hufff...tankene flyr i alle rettninger da...herregud tenker jeg...håper Gud eller en eller annen er på min side og at alt vil gå meg og den lille godt....

KRYSSER FINGRENE FOR OSS ALLE SAMMEN....[:)]

Back
Topp