Plutselig kvalme uke 36

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Ble så fryktelig kvalm i går rett etter j la meg, trodde jeg skulle kaste opp, men j slapp d. Men kvalm igjen nå.
Flere som sliter m det?
Vært sliten siste dagene, lett hodepine, baby er veldig aktiv.
 
Har vært en del kvalm igjen siden uke 33 (35 nå), mest når jeg våkner på morgenen. Har til tider vært så ille at jeg har kastet opp. Har lest flere steder at det ikke er uvanlig at noen av symptomene fra første trimester kommer tilbake i siste, trolig pga. lite plass i magen, mye sliten osv. Så tenker man bare må holde ut, og så priser jeg meg lykkelig hver gang jeg slipper å spy, for det er virkelig ikke noe jeg savner fra begynnelsen av svangerskapet!:meh:
 
For meg hjelper det å presse på akupressurpunkt på håndleddet , Google det og gi det et forsøk ☺️
 
Har også slitt en god del med kvalme nå de siste ukene, og merker det går betydelig utover matlysten..
 
Mye kvalme her den siste uka og. Spøy i grøfta når jeg gikk morgentur med hunden her i helga:depressed: er 36+1 idag
 
For meg hjelper det å presse på akupressurpunkt på håndleddet , Google det og gi det et forsøk ☺️

Åh kanskje j burde prøve å lete frem de akupressur armbåndene !:)
 
Har vært en del kvalm igjen siden uke 33 (35 nå), mest når jeg våkner på morgenen. Har til tider vært så ille at jeg har kastet opp. Har lest flere steder at det ikke er uvanlig at noen av symptomene fra første trimester kommer tilbake i siste, trolig pga. lite plass i magen, mye sliten osv. Så tenker man bare må holde ut, og så priser jeg meg lykkelig hver gang jeg slipper å spy, for det er virkelig ikke noe jeg savner fra begynnelsen av svangerskapet!:meh:

Isj stemmer det. Kan ikke huske d fra tidligere svangerskap. Men d er ikke bare bare å gå gravid - men premien i enden er så verdt d..
 
Back
Topp