Plutselig kvalme og løs mage

Lillefugl

Flørter med forumet
Har i går og i dag slitt med kvalme og løs mage som kommer i små perioder. Det kan komme helt plutselig, og også rett etter at jeg har vært på do. Har ikke vært kvalm tidligere i svangerskapet.
Er dette vanlig eller brygger jeg på noe?
38+5 idag.

Har i går og i dag slitt med kvalme og løs mage som kommer i små perioder. Det kan komme helt plutselig, og også rett etter at jeg har vært på do. Har ikke vært kvalm tidligere i svangerskapet.
Er dette vanlig eller brygger jeg på noe?
38+5 idag.

Det kan være tegn på at fødselen nærmer seg:D kroppen "tømmer seg" for å gjøre plass har jeg hørt:-) det skjedde meg også dagen før fødsel startet sist gang, så vi får bare krysse fingrene!!

Det kan være tegn på at fødselen nærmer seg:D kroppen "tømmer seg" for å gjøre plass har jeg hørt:-) det skjedde meg også dagen før fødsel startet sist gang, så vi får bare krysse fingrene!!
Håper det nærmer seg! Hadde vært fint om babyen kom før 17.mai :D

Gått med av-og-på-kvalme og løs mage i flere dager nå. Noen kraftige menssmerter i løpet av dagen, ellers ingenting som tilsier at fødsel nærmer seg :(
Idag drar jeg på hyttetur 3 timer unna. Satser på at ingenting skjer før etter 17.mai nå ;)

Back
Topp