Plutselig kvalm igjen!

Mini88

Flørter med forumet
Jeg var kjempe kvalm fra uke 6-14! Nå er jeg straks 23 uker! Og kvalmen har kommet tilbake! Noen andre som har opplevd dette?

Jeg var kjempe kvalm fra ca uke 6 til 15 hvor jeg spydde hver dag fra morgen til kveld. Uke 16 var jeg plutslig i kjempe form. 17-19 har jeg kun morgen kvalme, som kun gir seg utover dagen hvis jeg får i meg litt salt chips på morningen. Noen dager er bedre enn andre. Så det er nok ikke så unormalt at det kommer å går litt vil jeg tro. Men nå håper jeg virkelig det vil gi seg snart. Det tapper jo mye krefter.

Jeg var kjempe kvalm fra uke 6-14! Nå er jeg straks 23 uker! Og kvalmen har kommet tilbake! Noen andre som har opplevd dette?
Har det ikke selv, men har hørt om flere som plutselig får det tilbake. Er det kvalme eller kvalme og spying hos deg?
Håper det gir seg snart og at du slipper det resten av svangerskapet.

Jeg har vært kvalm de tre siste dagene, og mistenker at det er fordi jeg tyner kroppen på jobb og er veldig sliten. Under den verste kvalmeperioden var jeg iallfall mye verre de dagene jeg var ekstra sliten

Jeg har vært kvalm de tre siste dagene, og mistenker at det er fordi jeg tyner kroppen på jobb og er veldig sliten. Under den verste kvalmeperioden var jeg iallfall mye verre de dagene jeg var ekstra sliten

Sånn her det hos meg også..

Jeg var kvalm fra uke 5-12, de tre siste ukene har jeg vært tidvis kvalm. Ikke kastet opp, men brekker meg. Tror det er som Tøttis sier, kommer fordi jeg er veldig sliten etter lange og stressende dager på jobb.

Back
Topp