Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner meg igjen! Har vel mest blitt dårlig fordi eg er forkjøla, men har kjent på at kvalmen kjem sigende til tider.Jeg var veldig kvalm i begynnelsen også ga det seg ca i uke 12-13. Nå er den kvalme følelsen tilbake igjen:/ Flere som har det sånn? Er nå i uke 16+5
Spesielt når jeg kjenner noe jeg synes lukter ekkelt, sliter med å pusse tennene begynner alltid å brekke meg av tannkremen Sånn er det her også! Det er ikke hele dagen som det var før, men kommer og går litt. Tannkremen er det verste. Måtte til slutt bytte tannkrem og den jeg har nå er litt bedre, siden det er mer friskere smak på denDen kommer tilbake innimellom desverreSpesielt når jeg kjenner noe jeg synes lukter ekkelt, sliter med å pusse tennene begynner alltid å brekke meg av tannkremen
![]()
Jeg syntes kvalmen er bedre enn i det 1.trimesteret, men jeg også kaster opp nå. Når jeg først blir kvalm, så blir jeg veeldig kvalm! Håper det går helt vekk snartHar opplevd ca det samme, men kvalmen varer bare en liten stund. Kastet ikke opp tidligere, men det har jeg gjort nå. Fram til uke 10-11 var jeg kvalm hele tiden16+6 nå.
Samme her! Har vært bra de siste dagene da, håper det fortsetterJeg syntes kvalmen er bedre enn i det 1.trimesteret, men jeg også kaster opp nå. Når jeg først blir kvalm, så blir jeg veeldig kvalm! Håper det går helt vekk snart![]()