Plutselig kvalm igjen...

Vero90

Flørter med forumet
Jeg var veldig kvalm i begynnelsen også ga det seg ca i uke 12-13. Nå er den kvalme følelsen tilbake igjen:/ Flere som har det sånn? Er nå i uke 16+5

Jeg ble også kvitt kvalmen en liten stund rundt uke 11-12, men kom tilbake igjen. Er ca 15 uker nå. Virker som det blir verre når jeg er sliten og/eller stressa. Hjelper å ta det med ro. Er vel kroppens måte å si ifra at man må roe ned litt.

Pratet med en venninne om dette og hun sa at hun kastet opp når hun ble stressa gjennom hele forrige graviditet..

Så vi får kanskje prøve å roe ned litt..

God bedring

Åh! Hadde dere faktisk en pause *misunnelig* :dead:
Her har den holdt det gående fra uke 6 og er her enda i uke 17. Spyr hver eneste dag. Men brekningene har redusert seg fra 20-30 til dagen, til kansje 10-12. Så eg må nesten være fornøyd med det :grumpy:

Jeg var veldig kvalm i begynnelsen også ga det seg ca i uke 12-13. Nå er den kvalme følelsen tilbake igjen:/ Flere som har det sånn? Er nå i uke 16+5
Kjenner meg igjen! Har vel mest blitt dårlig fordi eg er forkjøla, men har kjent på at kvalmen kjem sigende til tider.
Eg har opplevd dette før i svangerskap, og det har gitt seg etter ein liten periode. Heldigvis!

Den kommer tilbake innimellom desverre :depressed: Spesielt når jeg kjenner noe jeg synes lukter ekkelt, sliter med å pusse tennene begynner alltid å brekke meg av tannkremen :(

Har opplevd ca det samme, men kvalmen varer bare en liten stund. Kastet ikke opp tidligere, men det har jeg gjort nå. Fram til uke 10-11 var jeg kvalm hele tiden :p 16+6 nå.

Den kommer tilbake innimellom desverre :depressed: Spesielt når jeg kjenner noe jeg synes lukter ekkelt, sliter med å pusse tennene begynner alltid å brekke meg av tannkremen :(
Sånn er det her også! Det er ikke hele dagen som det var før, men kommer og går litt. Tannkremen er det verste. Måtte til slutt bytte tannkrem og den jeg har nå er litt bedre, siden det er mer friskere smak på den:p

Har opplevd ca det samme, men kvalmen varer bare en liten stund. Kastet ikke opp tidligere, men det har jeg gjort nå. Fram til uke 10-11 var jeg kvalm hele tiden :p 16+6 nå.
Jeg syntes kvalmen er bedre enn i det 1.trimesteret, men jeg også kaster opp nå. Når jeg først blir kvalm, så blir jeg veeldig kvalm! Håper det går helt vekk snart:)

Back
Topp