Plutselig kvalm igjen...

3 herlige jenter

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hadde ekstrem svangerskapskvalme fram til uke 16. Var kvalm av og til etter dette også, men så kom det seg. I går ble jeg plutselig veldig kvalm igjen og kastet opp og var uggen hele dagen. I dag er jeg også kvalm, men har enda ikke kastet opp.. Håper virkelig det gir seg snart. Flere som opplever å ha slike dager??

Ja! Ble plutselig kjempe kvalm i går kveld. Måtte legge meg ned på sofaen, brekte meg nesten. Var veldig sliten etter tur i familiepark, og tror det var grunnen til at jeg ble så kvalm.

Ja! Ble plutselig kjempe kvalm i går kveld. Måtte legge meg ned på sofaen, brekte meg nesten. Var veldig sliten etter tur i familiepark, og tror det var grunnen til at jeg ble så kvalm.

Uff skal ikke være lett. Er vell kanskje kroppen sitt signal på å si at vi må ta det litt med ro. Jeg merker at jeg er trøtt og blir fort sliten, mulig derfor kvalmen kommer tilbake..

Jeg har ikke slitt noe spesielt med kvalme i hele tatt gjennom svangerskapet, bare helt i starten, men ikke så ille da heller. Her forleden dag kasta jeg opp, hadde diaré, brakk meg og lå å pusta meg gjennom magesmerter på gulvet. :-o Vet ikke hva det kom av.. Gikk over iløpet av natten! Spiste samme maten som typen.. Kanskje det var, som noen skriver over her, at kroppen bare forteller at den trenger litt ro, eller at jeg er mer følsom for mat enn det typen er..?

Er hvertfall veldig takknemlig for at jeg ikke har slitt med sånn svangerskapskvalme som mange andre her har hatt! Syns det var slitsomt nok å kaste opp en kveld..

Slet litt med svangerskapskvalme de 2-3 første mnd og kasta opp èn gang, men ellers ikke plagdes med det no særlig. Er 27+0 nå og er ofte i elendig form. Trøtt, sliten og kvalm :S

Selv om man er gravid så går det an å få omgangssyken også ;) Så det kan jo hende noen av dere har hatt det og. Er sånn over-natten-spysyke

Jeg har vært kvalm hele svangerskapet. Vært innlagt flere ganger, og føler meg alltid mye bedre når jeg blir skrevet ut av sykehuset. Nå har jeg gått i 3 uker med bare morgenkvalme! Men har hatt en runde på natten, hvor jeg kastet opp i ett kjør. Da hadde jeg spist for sterk mat tror jeg bare. Må si jeg er livredd for å bli like dårlig igjen. :(

Har ikke kasta opp på 4 uker!!! :) har tatt det mer med ro og ikke presset meg så mye.

Jepps.. jeg har vært småuggen i flere dager nå. Vet ikke om det er pga graviditeten eller ikke. Var også veldig kvalm til uke 16, men vært i fin form til nå nylig.

Men jeg opplever jo stadig å bli trampa på blæra... hvis det står en liten person å tramper meg på tarmer/magesekk også, så er det kanskje ikke så rart at man blir litt uggen.

Back
Topp