Plutselig ingen symptomer.... :/

anbeli

Flørter med forumet
Jeg har vært sengeliggende de siste tre ukene, vært kvalm, sliten og svimmel hele dagen.. Hatt litt ømme pupper, også har jeg vært skikkelig oppblåst på kvelden. Men plutselig nå i helgen ble alt borte... Ganske bekymret kjenner jeg.. :/ er ca 9 uker nå... Noen andre som har opplevd det samme..?

Jeg mener å huske at jeg hadde noen slike dager sist svangerskap, og plutselig kom det tilbake med full kraft. Absolutt ingen tegn i dag heller? 

Det er vel veldig vanlig at man blir bedre ettersom man nærmer seg de magiske 12 ukene.. 

men.. siden du spør.. mine symptomer forsvant sist da jeg hadde en MA.. Men vet også at hvis du er bekymra for en MA, så er det mange som har opplevd det motsatte også, at symptomene fortsatt er der..

Men er du veldig bekymra ville jeg tatt en tlf til legen, høre om du kan få en henvisning til UL.. eller ringe og bestille en time privat.. Veldig kjedelig om noe skulle være galt og så blir det ikke oppdaga før om lenge (nå sier jeg ikke at det er det ;) Men greit å kunne føle seg trygg)

Det er det jeg går og vurderer da.. Har legitime på fredag, første svangerskapskontroll.. Også har jeg allerede bestilt tidlig ul den 17., fordi jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei.... Skal jeg fremskynde det, eller bare vente siden det likevel kikke er lenge til...? Hmm... Kjenner jo at jeg tenker veldig mye på det her... Sylvia80; ser forresten at vi er fra juni2010 begge to :)

anbeli skrev:
Det er det jeg går og vurderer da.. Har legitime på fredag, første svangerskapskontroll.. Også har jeg allerede bestilt tidlig ul den 17., fordi jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er på vei.... Skal jeg fremskynde det, eller bare vente siden det likevel kikke er lenge til...? Hmm... Kjenner jo at jeg tenker veldig mye på det her... Sylvia80; ser forresten at vi er fra juni2010 begge to :)

Er vi? Så artig!! aner jo ikke hvem du er!! Er du på fb-gruppa? :)

Hvis du har fått time kan du ringe dem og høre om du kan få den framskynda ja.. kanskje de har et smutthull en av dagene som kommer?

Nei, er ikke på fb. Holdt meg ganske anonym sist.. Hadde et annet nick også, men husket ikke hva det var, så måtte lage nytt nå til den nye spira.. Kanskje jeg skal ringe da..

det er nok helt ufarlig!! men det skader ikke å ta en telefon :)

Jeg følte det samme her i dag ... er 7+6 . plutselig ingen kvalme eller menssmerter ..
Men tror nok at det er helt normalt at symptomene kommer og går :)

Back
Topp