Plutselig ikke kvalm

Fløtemysost

Flørter med forumet
Hei dere som er kvalme!

jeg har vært superkvalm nå i 3 uker, uke 11 i dag. Plutselig i fin form i dag, og nå er jeg såklart bekymra. Så, har dere andre hatt plutselige dager med lite kvalme og fin form? Også kom det tilbake igjen??? Evt noen med dårlig erfaringer med dette?

har sett bankende hjerte i uke 8 foresten, så har jo følt meg ganske trygg!

Ikke kvalm i det heletatt eller mindre kvalm?

Jeg er også 11+0 i dag og har vært bedre de siste dagene. Fortsatt kvalm, men ikke kastet opp de siste 3-4 dagene :-)

Har lest at mange blir mindre kvalm/at kvalmen går over etter uke 9, så det nok bare å nyte kvalmefri! :-)

Jeg har ikke vært kvalm i dag. Men til gjengjeld våknet jeg opp med skikkelig forkjølelse, så jeg vet ikke om den bare overkjører det… jeg var på ultralyd på mandag og så bankende hjerte. Er 9 uker. Da jeg var gravid med første forsvant kvalmen helt i uke 10.

Virker som litt samme her. 9+6 idag, og veldig lite kvalm nå og i hele går. Var på Ultralyd 9+0 og alt var fint, så tror bare vi skal glede oss over om hverdagen blir vanlig igjen uten kvalme ❤️

Har hatt samme bekymringene som deg. Kvalmen forsvant mer eller mindre i uke 9... Jeg kan fortsatt bli uggen eller kvalm nå og da, men ikke på den måten jeg var fra uke 5. Er nå 10+1. Lite kvalm, mer energi og mindre ømme pupper. Håper bare alt er som det skal!

Ikke kvalm i det heletatt eller mindre kvalm?

Jeg er også 11+0 i dag og har vært bedre de siste dagene. Fortsatt kvalm, men ikke kastet opp de siste 3-4 dagene :)

Har lest at mange blir mindre kvalm/at kvalmen går over etter uke 9, så det nok bare å nyte kvalmefri! :)
Hvertfall mye mindre kvalm! I to dager nå.. synes det er så rart! Så er litt bekymra :/

Jeg var i svært god form forrige helg, tenkte nå kan jeg leve og spise vanlig og trene igjen. Fra og med onsdag har jeg så og si vært sengeliggende, er like kvalm som for to uker siden og pådratt meg en lei bihulebetennelse Hadde nesten en uke i fin form da, men lurer på om jeg overdrev litt - både sosialt og fysisk.

10+5 i dag, i går og i dag har jeg følt meg mye bedre, omtrent ikke Kvalm. Det er vanlig at det blir bedre, allerede fra uke 10 ❤️❤️ Jeg har doppler, og hjertet dunker like fint, tross omtrent null kvalme

ikke bekymre deg <3

Blitt mindre kvalm eg og nå. 11+4. Men kvalmen komme om eg gjør for masse så ikkje kvitt den heilt ennå

10+5 i dag, i går og i dag har jeg følt meg mye bedre, omtrent ikke Kvalm. Det er vanlig at det blir bedre, allerede fra uke 10 ❤️❤️ Jeg har doppler, og hjertet dunker like fint, tross omtrent null kvalme

ikke bekymre deg <3
Kan man bruke doppler nå ja? Brukte det siste, men fikk høre hvertfall ikke bruk det før uke 10..

Mindre kvalm på dagtid nå, men helt grusomt på kvelden :wtf:

Hvertfall mye mindre kvalm! I to dager nå.. synes det er så rart! Så er litt bekymra :/

Jeg har nå ikke kastet opp på snart en uke! Så tydelig at det har roet seg her også :-)

Jeg begynte med multivitaminer for ca. 1 uke siden, de inneholder vitamin B6, så jeg er usikker på om det er det som gjør at jeg er mindre kvalm eller om det bare er hvor langt på vei jeg er :happy: uansett sykt deilig! :joyful:

Sniker fra juli-gruppen. HCG-nivået synker rundt 11, og mange kan kjenne veldig lettelse i kvalmen da! For noen kan den komme og gå litt, men nyt det så lenge du føler deg bedre❤️

Sniker fra juli. Jeg merket ganske plutselig bedring av kvalmen i starten av uke 11.

Har i etterkant hatt noen dager nå og da der jeg føler meg litt kvalm, men alt i alt stooor endring fra uke 9 og 10.

Skal sies at jeg gikk på progesteron som støttemedisin til 13+0. Vi så en frisk liten baby på TUL i uke 12, og er nå i uke 18.

Når jeg nevnte endring i kvalme på TUL, sa gynekologen at mange merker bedring i kvalmen løpet av uke 11(?), og at en teori er at den verste hcg-stigningen er unnagjort for mange da.

Mener forøvrig å ha lest på nett at det er bråstopp på kvalmen i uke 8 der SA er mest sannsynlig, da sammenliknet med når kvalmen brått blir borte i andre uker (men uten at det på noen måte er ensbetydende med SA heller).

Back
Topp