Plutselig halsbrann

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Og der kom den......den beryktede halsbrannen :P
Så nå tygges det Lovehearts ❤️
Satser på den forsvinner mot slutten når magen synker :)
Hva syns dere funker best mot halsbrann?

Isbiter :) Spise lite og ofte. Unngå brus, appelsin, sukker o.l. Jeg har også vært så heldig å få tak i tums :) halsbrandtableter som smaker som lovehearts :D

Her og.. Magen er alt for full.. Værste eg at eg er sår i halsen i tilleg.. Så er ubehagelig med loveharts og.. Drikker vann og tygger is biter. Det hjelper :) kjøpte noen tabbeletter på apoteket sist. Den var grusome. Så orker ikkje og prøve det igjenn:p

Melk og galieve tyggetabletter funker sånn halvveis. Klarer ikke tygge tablettene da så svelger de rett ned :p Kjøpte også en flaske gaviscon, men er bare å glemme at jegskal svelge det styret der :p

For med fungerer biola til en viss grad og, tar en god slurk før middag og en etter, det legger seg som et dempende teppe

Takk for alle tips :) heldigvis ikke så veeeldig lenge til termin, og da er det slutt på halsbrann o.l
Men jeg skal ikke klage - har lite plager nå i svangerskapet :)

Takk for alle tips :) heldigvis ikke så veeeldig lenge til termin, og da er det slutt på halsbrann o.l
Men jeg skal ikke klage - har lite plager nå i svangerskapet :)

Har det på samme måte, lite plager ellers i svangerskapet, så føler jeg kan ikke klage på dette :) Jeg vet jo at det tar slutt ;)

Fikk et skikkelig anfall av sureoppstøt blandet med litt sår hals i dag, og jammen fant jeg ikke noe som fungerte for begge deler:
CURAMED to the rescue!

Tar jo å demper sår hals, men den tok vekk det verste av de sure oppstøtene og! :D

Ingenting fungerer her lengre:( sitter å sover! Gleder meg til å kunne legge meg flatt igjen!:D

Her er det håplaus når eg legger meg. Har vann med isbiter på nattbordet. Men det lindrer bare litt. Ingen ting som fjerner det :/
Det er helt forferdelig!:p prøver å stable en ekstra dyne i senga for å komme høyt opp. Men hjelper ikke! Har sitte å sove i sofaen til tider!:p men det gjør ikke godt for rygg og bekken:p godt vi snart er ferdige!:)

Back
Topp