Plutselig grønn bæsj ?

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Lille hadde en skikkelig bleie, med grønn bæsj som luktet skikkelig. Han slet med magen i hele går. Kan det være grunnen? Trur jeg har spist noe han reagerer på. Men finner ikke ut hva. Jeg går på diet siden han har hatt kolikk.

Her har vi hatt grønn bæsj mange ganger. Det er like normalt som alt annet. Kan være noe du spiser, men hos oss har det ikke vært magevondt pga det.

Hadde det hos snuppa mi en gang her tidligere. Kan være tegn på magevondt, at du har spist noe anderledes. Men tror jeg leste på ammehjelpen at det kunne være pga for mye formelk ved amming også. Det kan du jo dobbelsjekke inne på hjemmesiden deres. :) Er iallefall ikke noe farlig. Men ville sjekket opp hvis det vedvarer over lang tid. Her hadde vi det i ett par dager.

Har hatt noen grønne bæsjebleier her å, men har vært bare en dag om gangen. Virker som hun blir løs i magen når jeg har fått i meg for mye sukker :/

Jeg fullammer og her har han flere ganger hatt grønn bæsj! Det er ganske normalt tror jeg.. Har hørt at det kan komme av magevondt, at du har spist noe han reagerer på, eller før mor skal ha mensen;)

Min baby har også hatt noen perioder med grønn bæsj. Jeg har hørt ørten rare teorier om hva det kan skyldes, men synes ikke de høres sannsynlige ut. Min baby er overhode ikke plaget av det, så jeg tenker ikke så mye over det.

Back
Topp