Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har vært tidenes B-menneske!! Og våkner i 6-tida nå! :-o Jaja.. det positive er at jeg får gjort mye mer fra morgenen av. Pleier bestandig å være ganske ubrukelig på kveldstid. ;-)
Blir vekket tidlig hver eneste dag av minste her.
Roper mamma fra sprinkelsengen, og det kan ikke ignoreres. Så er vant til å stå opp tidlig, selv om kroppen min nå trenger ekstra søvn.
Våkna 6 i dag. Men jeg klarer ikke stå opp for det føles så alt for tidlig! Våkner gjerne midt på natta også da. Lys våken. Før kunne jeg sove 9 timer i strekk uten å våkne, men de dagene er over
Merker det blir mindre og mindre søvn her også, og blir så sliten av det! Jeg står opp før ungene hver morgen kl07, og jeg er helt kjørt kl21-22. Legger meg da men våkner igjen rundt 02-03 tida så er jeg våken i 1-2t før jeg sovner igjen..
Jeg ble a-menneske da 1.mann begynte å ta morran kl 05. Og det var lenge før jeg ble gravid Forskjellen nå et vel at med mindre jeg får meg en dupp på ettermiddagen, så sovner jeg før klokka har blitt åtte. Med en dupp holder jeg til ni-halv ti ;-)