Plutselig A-menneske!?

Mmmills

Betatt av forumet
Flere som plutselig ble A-mennesker? Jeg har ikke sjangs til å få sove på morgenen lenger.. :-/ Ta det som god øving kanskje!? :'D

Du er ikke alene der nei.. Jeg har alltid vært A-menneske, men dette er tidlig selv for meg :)

Jeg har vært tidenes B-menneske!! Og våkner i 6-tida nå! :-o Jaja.. det positive er at jeg får gjort mye mer fra morgenen av. Pleier bestandig å være ganske ubrukelig på kveldstid. ;-)

Blir vekket tidlig hver eneste dag av minste her.
Roper mamma fra sprinkelsengen, og det kan ikke ignoreres. Så er vant til å stå opp tidlig, selv om kroppen min nå trenger ekstra søvn.

Våkna 6 i dag. Men jeg klarer ikke stå opp for det føles så alt for tidlig! Våkner gjerne midt på natta også da. Lys våken. Før kunne jeg sove 9 timer i strekk uten å våkne, men de dagene er over :p

Merker det blir mindre og mindre søvn her også, og blir så sliten av det! Jeg står opp før ungene hver morgen kl07, og jeg er helt kjørt kl21-22. Legger meg da men våkner igjen rundt 02-03 tida:confused: så er jeg våken i 1-2t før jeg sovner igjen..

Jeg ble a-menneske da 1.mann begynte å ta morran kl 05. Og det var lenge før jeg ble gravid :-P Forskjellen nå et vel at med mindre jeg får meg en dupp på ettermiddagen, så sovner jeg før klokka har blitt åtte. Med en dupp holder jeg til ni-halv ti ;-)

Merker det samme selv. Våknet 8 idag. La meg 3 i natt :) tvang meg selv til å sovne igjen :D men merker det funker mindre og mindre med tvang hehe

Back
Topp