Plus size mødre :)

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen flere plus size mødre her?
Jeg er en høy men noe rund på midten mamma. Og når jeg nå er i mitt tredje svangerskap, hvor nr.2 kun er 13mnd gammel, ja så blir det litt fokus på magen. Den ble lissom aldri "flat" igjen, før den nå skal vokse. Spesielt mellom puppene og navlen. Der buler den mer og er hard, mens mellom navlen og huha er den myk og hengere (har også tatt 2 KS) ;)
Forbannelsen ved å være tykk på midten er jo at det tar litt tid før man får gravid mage, samtidig som det alltid ser ut som om man er 5mnd :facepalm:
Men jeg er tålig fornøyd med denne kroppen jeg. Skulle selvfølgelig ønsket jeg var litt lettere, men det får jeg ta senere ;)

* Så er det flere formfulle, flotte, kommende mødrene her? :happy:
* Hvor finner dere fine, behagelige klær? Jeg passer HM buksene, men er ofte for lang i overkroppen til vanlige overdeler etterhvert som magen vokser. De blir korte....
* Åssen går det med den voksende magen din?
* Osv... :D

Jeg er lav, og har litt ekstra! Jeg har aldri vært gravid før så er ganske spent på hvordan det skal bli. Er nervøs for at det tar lengre tid før magen blir fin og rund, da. Men regner med å bli stor siden jeg er såppas lav haha! Bare lurer på om fettet jeg allerede har på magen vil legge seg OPPÅ gravidmagen så jeg ser ut som en hvalross

Har vel litt (eller kanskje litt mer enn litt) ekstra. Passer fint H&M klærne, ellers har jeg kjøpt litt fra boob og mamalichous el hvordan d skrives.
Jeg er ikke spesielt høy heller, ble svær sist, regner med å bli svær denne gang og.

Jeg er veldig lav og har endel ekstra kilo, føler jeg ikke ser antydning til gravidmage en gang, ser ut som jeg bare blir feitere og feitere;) ser tilbake på magebildene fra storesøster og da hadde jeg skikkelig fin gravidmage - savner det altså...menmen når man går mot slutten så spiller det egentlig ingen rolle for da er jo magen ganske stor uansett:hilarious:xsmile9

Hei :)

Jeg er ny i terminklubben. Jeg har også en del kilo for mye, ikke er jeg høy og dette er mitt 3. svangerskap. Jeg kjenner meg veldig igjen i TS sitt innlegg om at toppen av magen er stor og hard. Blir jo litt nervøs for tvillinger ;) Men HM passer foreløpig og det er godt.

Jeg er en stor dame, men mitt sitter for det meste på rompe og lår. Hadde ikke akkurat superflat mage før dette svangerskapet, men den var ikke stor, og har fått en tydelig babykul nå. Er 15 uker på vei, og dette er mitt tredje svangerskap.
Topper og gensere passer meg fra alle butikker, mens jeg må på over på plus size i bukser. Jeg er 170 cm høy.
Skal pent innrømme at jeg foretrekker joggebukser og løst sittende klær nå om dagen.

Er vist det ja.. finner klær på h&m. Ikke sååå fokus på første kontroll for jeg sa at akuratt det med vekt var noe jeg var klar over

Jeg er også plus size på mine 160 cm :happy: Jeg har en timeglassfigur med ekstra kilo på og er veldig spent på når det skal synes at man er gravid og ikke bare har gått opp i vekt. Redd for at jeg ikke får tatt sånne fine babymage bilder som andre «slankere» får tatt :(

Er det noen flere plus size mødre her?
Jeg er en høy men noe rund på midten mamma. Og når jeg nå er i mitt tredje svangerskap, hvor nr.2 kun er 13mnd gammel, ja så blir det litt fokus på magen. Den ble lissom aldri "flat" igjen, før den nå skal vokse. Spesielt mellom puppene og navlen. Der buler den mer og er hard, mens mellom navlen og huha er den myk og hengere (har også tatt 2 KS) ;)
Forbannelsen ved å være tykk på midten er jo at det tar litt tid før man får gravid mage, samtidig som det alltid ser ut som om man er 5mnd :facepalm:
Men jeg er tålig fornøyd med denne kroppen jeg. Skulle selvfølgelig ønsket jeg var litt lettere, men det får jeg ta senere ;)

* Så er det flere formfulle, flotte, kommende mødrene her? :happy:
* Hvor finner dere fine, behagelige klær? Jeg passer HM buksene, men er ofte for lang i overkroppen til vanlige overdeler etterhvert som magen vokser. De blir korte....
* Åssen går det med den voksende magen din?
* Osv... :D
Hepp - plus size her - 180 cm og 93 kg idet jeg gikk inn i dette svangerskapet (nr 2)
Har lagt opp en plan i forhold til trening og kosthold, skal forsøke å ikke gå opp så veldig mye denne gang, er allerede 50% sykemeldt for å ha tid og energi til å trene mens junior er i BHG.

Zavannah har en del klær som er fine til oss litt større damer, handler mye der og ser jeg kan bruke de fleste overdeler og kjoler enda en god stund.
Mamalicious er nettbutikk som ha veldig gode klær og bukser - mye bedre jeans der enn på HM.

Jeg er også plus size på mine 160 cm :happy: Jeg har en timeglassfigur med ekstra kilo på og er veldig spent på når det skal synes at man er gravid og ikke bare har gått opp i vekt. Redd for at jeg ikke får tatt sånne fine babymage bilder som andre «slankere» får tatt :(

Du trenger ikke være redd for at det ikke skal syns at du er gravid. Det kommer, og du får tatt fine magebildet + videoer av føtter som sparker ❤️

Er også plus size, og ser ikke at jeg er gravid på den måten. Var ei som sa at nå så man jeg var gravid (13+3) meeen det er nok bare magen jeg alltid har hatt :smiley-ashamed005:laughing021 Bruker dongeribukser fra gina tricot enda, men har handlet litt tightser og tunikaer til buksene blir for stramme :)

Last edited:
Back
Topp