Plumbotesten

Jeg tror man skal ta 2 teskjeer plumbo i en beholder også helle urin oppå. Skal visst lukte helt grusomt så sikkert lurt å gjøre det utendørs uten å sniffe på det utifra fargen på væsken får man svar på om det er gutt eller jente. Det blir en kjemisk reaksjon utifra hvilke hormoner man skiller ut. Jeg tror gul/grønn farge er jente mens brun er gutt. Skal Google oppskrift og resultat slik at det blir riktig Det stemte med to venninner som prøvde

Nei, jeg tror nok jeg heller venter til ul :D Har jo fått vite det, men greit dobbelt sjekke ;)

Last edited:
Litt sånn ala natrium testen da... Plumbo gasser noe skikkelig.... Tror jeg også venter til OUL selvom jeg er veldig nysgjerrig.... :-) spennende å se om andre prøver :-)

Er livredd plumbo jeg... Ikke har vi det i hus heller. Kan man bruke det i nye rør da?

Ville ikke holdt på med slike løsemidler i svangerskapet. Liker ikke at dette er en "greie" gravide oppfordres til å prøve. Vær så snill- de fleste skjønner det vel, men hold dere unna sånt tull!

Jeg gjorde det i uke 15 da jeg var gravid med tvillig guttene mine, og den stemte på meg :)

Du skal ikke bruke plumbo til det der altså...Det kan etse seg gjennom alt mulig rart. Det er natron man skal ha 2 teskjeer av.

Back
Topp