Plumbotesten

*englefjes*

Forumet er livet
Noen her som har tatt plumbotesten noen gang?
Og stemte den?

Tenkte jeg måtte ta litt hjemmetester før UL i morgen [:)]

Åssen gjør man det da?

Hørte om den for noen uker siden, men de var litt usikre på hvem farge som gjaldt til hvem kjønn[8D]
Men har absolutt lyst til å prøve[:D]

Tror man blander urin med plumbo eller noe=P. Husker noen skrev det. Men nå husker jeg ikke. hehe.

Man tisser i en kopp og tilsetter et par skjeer med plumbo.
Den fargen blandingen får,skal visstnok avsløre babyens kjønn.
Husker ikke hvilken farge som er hva,men vet det ligger en oppskrift på nettet.

men man må passe på å bruke porselen da:P er ikke alt som tåler plumbo[;)]

Ta morgenurin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo, rør rundt og la stå i 30 min. (altså, hvis du kan blande ute så gjør det, det stinker).
Se på fargen etter 30 min. Svart, brun eller rød gir gutt. Blå eller grønn gir jente. (jeg fikk grønn farge).

Var det jeg fant da jeg googlet det=)

ORIGINAL: maltesers

Hva med glass?
Vil ikke ofre en av koppene våre,men et glass kan jeg vel alltids avse.

ORIGINAL: *englefjes*

Hva med glass?

Aner ikke[8D] jeg har bare blitt fortalt det[8D]

PLUMBOTESTEN ;

1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen.
La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen.
Blå/grønn tyder på jente og
Brun/svart/rød på gutt.

så da er det bare og prøve jenter[:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Hva med glass?

Aner ikke[8D] jeg har bare blitt fortalt det[8D]

Oki!
Da får en av mine glass være forsøkskanin!
Blåser i det med morgenurin. Trengte ikke det til graviditetstesten,så trenger det sikkert ikke nå heller.

Da er det i alle fall konstatert at plumbotesten kan gjøre i et vanlig glass.
Blandingen ble helt grønn,så foreløpig stemmer magefølelsen og testresultatet. Da skal jeg teste litt mer i kveld,så får vi forhåpentligvis fasiten i morgen [:)]

Jeg har tatt den... Og den ble så svart at det halve kunne vært nok haha... den jeg fulgte var: tiss i et glass(ikke så alt for mye) ta to ts plumbo pulver og rør forsiktig. vent i 30 min og se på fargen. svart,brun,rød er gutt. Gul, grønn er jente

FY FAEN for en stank[:'(][:'(]spydde som bare d.. klarer ikke å se oppi koppen hvilken farge det er.. rett ut i bosset med det !!! stinker død og fordervelse[:'(][:'(]

gjør ikke det igjen!! PYTON...fy faen for en stank altså..måtte spraye hele badet med perfyme etterpå ;)
venter heller noen uker til å få vite kjønnet tror jeg[:D]er uberfølsom på lukter fra før men det der tok kaka!!!![:'(]

ORIGINAL: gryjenta

gjør ikke det igjen!! PYTON...fy faen for en stank altså..måtte spraye hele badet med perfyme etterpå ;)
venter heller noen uker til å få vite kjønnet tror jeg[:D]er uberfølsom på lukter fra før men det der tok kaka!!!![:'(]

Anbefales å gjøre det ute ja [:)]

haha ja forsto det[:D]uff blei litt redd og får at d sko eksplodere eller noe også[:D]skyllte iallefall ut av alt i dass og heiv koppen så håper det ikke er noe fare nå,er vell ikke særlig heldig å puste inn de gassene[:D]

ORIGINAL: gryjenta

haha ja forsto det[:D]uff blei litt redd og får at d sko eksplodere eller noe også[:D]skyllte iallefall ut av alt i dass og heiv koppen så håper det ikke er noe fare nå,er vell ikke særlig heldig å puste inn de gassene[:D]

men så du om det kom noen farge da?

Back
Topp