Plumbo-testen...

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Dette måtte jo selvfølgelig prøves... Urin og plumbo --> javel! 

15 uker i dag, så da har jeg passert "grensen" hvor man visstnok kan utføre denne testen. Halvfullt norges-glass med urin og 2 ss plumbo. Gjorde det selvfølgelig ute, for ble advart om at dette kunne både lukte og ekspandere...

Gikk så inn og spiste frokost mens jeg ventet i spenning. Etter ca halvtime gikk jeg ut på trappa for å sjekke, og her boblet det fortsatt i blandingen, og den hadde også boblet over og ned på plattingen... Gross!! Og fargen....? Vel..
Ifølge testen skal det bli gutt dersom fargen blir brun/rød/svart og jente dersom den blir grønn... Vel fargen var ....

grønnbrungusjaktigblæh-farge.... Ugh, sier bare jeg. Så jeg får tydeligvis en jente-gutt!

Hehehe, men helt seriøst - googlet litt denne testen nå når jeg kom på jobb (utrooolig effektiv på jobb i dag, gitt!) og testresultatene er ganske ymse har jeg forstått, så hele testen er nok ganske så bullshit...

Hehehe...Ja, sånn er det vel med alt som er hjemmelaget...Er vel en grunn til at dette blir et "kjærringråd"...[:D]

Tenkt å ta testen selv, men hadde ikke nok plumbo...[:@] Hadde holdt meg i en time og så hadde jeg ikke noe...[&:] Jaja---Får kjøpe etterpå da...[8D]

Meeeen ut i fra fargen, tipper gutt jeg...[8D][:D]

Kanskje det er tvillinger; en av hver...? [:D]

Selv tror jeg at jeg står over denne testen jeg også... Får holde meg til ordinær ul om underkant av 3 uker!

Da har jeg fått somlet meg til ta denne testen...hehehe...Nygjerrigheten ruler...[:-][8D]

Vel, kan ikke si noe om at det luktet, men hadde nå oppi dette plumbo greiene...Satte glasset ute (litt gjemt siden vi bor i første[8D]) Skummet ikke over heller...

Vel etter min og kusinen min sin bedømming, ble nå denne brun (ølaktig brun[:'(]), dette skal vist "være" gutt da...

Oooh...litt over 2 uker til UL...Kan nesten ikke vente jeg nå altså...Hååååper å få vite kjønnet, men blir enda mer spennende å måtte vente helt til fødsel[:D][8D]

Hehe, MaCa, du klarte ikke å dy deg, du heller? [8D]

Nesten litt flaut, vettu, man kommer ut på trappa med et glass med hjemmemikset kjønnsbrygg...

Men blir jo spennende å se på UL, nå da. Jeg skal ikke før om 3 uker, men med den farten de siste ukene har fløyet i så er det like rundt hjørnet! [:D]

Ja, måtte jo det da...[8D] Så drit nysgjerrig tror jeg ikke jeg ahr vært før altså...Ikke som jeg kan huske...[:-][8D]

Ja, nå er det bare å få somlet seg til å kaste glassa da[:-] (kusine mi tok også, men dumme meg glemte å helle ut fra plastkoppen og over i glass, så ser ikke fargen, den ser litt lik ut som min, men vi vet det er ei jente i magen hennes[8D])

Back
Topp