Pluggens Bryllupstråd!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Er det noen som har noe imot at jeg har en slik? En tråd der jeg kan poste bilder, oppdateringer, og andre ting som omfatter dagen? Det gjør ikke noe om ingen vil lese altså, men jeg trenger et sted å maaase! Hvis ikke så kommer Facebook til å få all infoen, og DET vil vi ikkeee!!.. *ler*

Hvorfor ikke legge den som topptråd?

Tøyser. Greit for meg altså, og jeg har all makt! Vær bridezilla. 

Kjør på :):)

me like :)

Da kjører jeg igang jeg altså!

Første oppdatering!

Skoene mine har jo vært i boks en stund:

De er så flotte!! <3

Igår kom også skoene som yngstetuppa skal ha på seg!
De er fra ebay, og ble hentet på posten!

De er kjempesøte!(NÅ er dere nysgjerrige nå???)
Mye finere i virkeligheten enn på bildenepå ebay!

I ukene fremover venter jeg på brudepikekjoler, sko til de to eldstetuppene (eldstejenta mi, og niesen vår), stolsløyfer, kister til bordkort, og min egen brudekjole (som ikke kommer bilde av før dagen) Det skal prøves ut blomsteroppsatser, bordkortsammensetninger, bordoppsett, plasseringer, og menyer! Gjestelisten skal renskrives og sendes til invitasjonsprodusenten (privatprodusent even!) og senere sendes ut til gjestene!! det er idag 117 dager igjen!

Jeg lurer på om det kommer noe i denne tråden jeg ikke vet fra før av 

IsThaBeth skrev:
Men, det skrives ikke Pluggen`s, men Pluggens. 

Pirke pirke!;P

Yuna skrev:
Kjør på :)

Tøsa! skrev:
Har du kjole da?! Den er jeg spent på!

Har bestilt kjolen, den er in the making

Tips til deg:

I kirka, ha en q-tips i hånden om du begynner å tåre, den tar vekk dråpene uten å forstyrre sminken Forloveren din kan ha den for hånden til du signaliserer at du trenger den.

Hold buketten lavt, når du synes den er passe så hold den enda lavere. Test det ut når du har kommet i finstasen og husk på det! En vakker brud skal ikke gjemmes bak en bukett, uansett hvor flott den er! :-)

De skoene var kjempefine! Men hva med å kjøpe deg noen hvite ballerinasko som du kan ha i reserve til utpå kvelden? Føttene kan bli hovne og det kan være godt å slippe høye hæler innimellom :-) Og spark av deg skoene når du kan. F.eks. under bordet. Når du skal klatre opp på stolen for å kysse mannen så er ikke stiletthæler noen god ide! :-P

Tweak skrev:
Tips til deg:

I kirka, ha en q-tips i hånden om du begynner å tåre, den tar vekk dråpene uten å forstyrre sminken Forloveren din kan ha den for hånden til du signaliserer at du trenger den.

Hold buketten lavt, når du synes den er passe så hold den enda lavere. Test det ut når du har kommet i finstasen og husk på det! En vakker brud skal ikke gjemmes bak en bukett, uansett hvor flott den er! :-)

De skoene var kjempefine! Men hva med å kjøpe deg noen hvite ballerinasko som du kan ha i reserve til utpå kvelden? Føttene kan bli hovne og det kan være godt å slippe høye hæler innimellom :-) Og spark av deg skoene når du kan. F.eks. under bordet. Når du skal klatre opp på stolen for å kysse mannen så er ikke stiletthæler noen god ide! :-P

Ballerinaskoene er planlagt, så de skal kjøpes inn, det er jo sommer, så kan bli hoven i føttene! 
Buketten er veldig lav, siden den henger i "bånd" liksom, som en veske nesten, så den henger nedpå skjørtet:)

Kjempeflott tips ang qtips! Det skal jeg huske!

Jeg lurer på små kurver også, med små nødvendigheter til å ha på toalettene, et par strømpebukser, blank neglelakk, lim til øyevipper/negler, gnagsårplaster og andre smågreier som en alltid glemmer hjemme!

Det velter inn i postkassen, og idag lå det TO pakker og ventet på meg!

Der lå tre nydelige brudepikekjoler, og 100 små skattekister, som skal brettes, has snop i, pyntes og brukes som bordkort! Jeg har sendt gjestelisten til makeren og bestilt en ny kjole (viste seg at en av tre bestilte brudpikekjoler var hvit og ikke ivory (min feil, feilbestilt), og da selger jeg den heller, og kjøpte ny

Gleder meg til å følge med videre! :)

Det her er moro :))))

Skulle gjerne giftet meg på nytt (med samme mann selvfølgelig :P)

Sånne do kurver er gull verdt!
Første som skjedde i bryllupet til svigerinna mi var jo at strømpebuksa revna...

I kurven så burde du ha litt forskjellig, men noen tips jeg kommer på i farta er iallfall (ikke sikert du trenger/vil ha alt, eller jeg har husket alt):

spray deo (kule vil ikke folk dele...)
liten parfyme evt? 
q.-tips
gjennomsiktig neglakk
evt noen billige strømpebukser/stay ups (hint: 3-4 pak nille, europris, hm ol)
maskara
hårspray
hårlus (små spenner)
Bind/tamponger (plutselig...)
pudder/øyenskygge ?

Trone skrev:
Regner med du skal se sigøynerbryllupet på nrk3 i kveld kl 23.30 ? Hihihi!!

Å herregud nei! Har sett en episode før, og jeg lå under sofaen i skam omtrent..

snakk om bløtkaker liksom..

Back
Topp