plommestein

Monsoon

Elsker forumet
Raphael er superglad i sesongens plommer, og ble litt vel ivrig i dag, han bruker å få gnage litt, så tar jeg ut steinen, så får han gnage litt til... men i dag slukte han i seg omtrent en halv plomme før jeg fikk sukk for meg, og borte var stenen... jeg prøvde å snu han opp ned og banke den ut (han ble litt rar et øyeblikk nemlig, jeg trodde den satt fast, det var et fryktelig øyeblikk[:(]), men den gikk visst ned uten særlig problemer...

Det jeg da lurer på er det mer fare da, når den først er kommet ned i magen?? Er jo litt skeptisk til den videre ferden den tar, stakkars gutten min[&:] Noen som har erfart noe sånt?

Jeg er helt enig med millesmamma her - tror nok ikke at det er noe farlig når den først har kommet ned i magen... men det kan være greit å holde øye med at den kommer ut igjen også (og det er noen her som er veldig glad i plommer også, men vi har klart å styre klar av stenene foreløpig)

Jeg er også enig med millesmamma. Vet ikke om hvordan det er når steinen er havnet i magen. Men ville kontaktet legen i morgen for å rådføre meg angående når steinen er kommet i magen.

ORIGINAL: ACtrine*

Jeg er også enig med millesmamma. Vet ikke om hvordan det er når steinen er havnet i magen. Men ville kontaktet legen i morgen for å rådføre meg angående når steinen er kommet i magen.

d ville eg og gjort[;)]

ORIGINAL: even's mamma<3

ORIGINAL: ACtrine*

samma her

d ville eg og gjort[;)]

Skjønner GODT at du ble REDD ja!!!! [&:][&:][&:][:o][:o][:o]
SÅ BRA at det gikk fint.
Det er skikkelig SKREKK når sånn skjer [:(]

Kjempefint athan ikke hadde satt den fast [:D][:D][:D]

Back
Topp