Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Redstockings
HAHA!! JA!! Har lenge tenkt det samme uten å si det til en levende sjel. For hvor sex opphengt er man ikke når man får plommer til å bli perverse. [8D] [:D]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
HAHA!! JA!! Har lenge tenkt det samme uten å si det til en levende sjel. For hvor sex opphengt er man ikke når man får plommer til å bli perverse. [8D] [:D]
Nettopp,nettopp..[8D]Sier vel litt om min tankegang,men hallooo..se på de da....de er jo minipenishoder..med forhud dratt tilbake vel og merke..HAHAH...har sittet å fundert på dette ser du...hahaha herregud[:D][:D][:D]

Nettopp,nettopp..[8D]Sier vel litt om min tankegang,men hallooo..se på de da....de er jo minipenishoder..med forhud dratt tilbake vel og merke..HAHAH...har sittet å fundert på dette ser du...hahaha herregud[:D][:D][:D]
HAHAHAHA!!! Du er helt RÅÅÅ Frk. VilliTrusa! [:D] [8D][8D]
Hahahaha[8D][8D][8D][:D][:D]'
Digg signatur btw,sklir utav sofaen her..

I know! Kan tro eg ble vill i trusa da jeg fant bildet.
HAHA den var fin[8D][:D][:D][:D]

I know! Kan tro eg ble vill i trusa da jeg fant bildet.
HAHA den var fin[8D][:D][:D][:D]
Og eg tok 'an helt ut av det blå..
(beklager alle de jeg støter med den dårlige humoren min)