Pleieprodukter

Peppercat

Gift med forumet
hva kjøper dere og hvorfor? Og noen som vet om plasser som selger burts bee ol billig???

Vi bruker nok det nærbutikken har å by på.. (Natusan og Libero). Mulig jeg tar med meg noe fra apoteket når jeg skal å handle litt der neste gang. Men brukte de merkene på de 2 andre, og aldri noe reaksjon eller uttørking. Orker ikke måtte bestille på nett for å få fatt i en bra zinksalve feks...

Inotyol for såre rumper
Purelan for såre brystvorter
Coop änglagård babyolje
Neutral wipes evt änglagård

hva kjøper dere og hvorfor? Og noen som vet om plasser som selger burts bee ol billig???
Jeg har kjøpt burts bee fra www.coverbrands.no :-) billigste jeg fant - samtidig som jeg må stole på at det er ekte vare :-) jeg så de hadde på babyshop her om dagen, men går ut fra at det er en litt annen pris.

Inotyol fra apoteket er det eneste stelleproduktet vi har brukt og vært fornøyd med. Ellers har det holdt med de vareprøvene fra de ulike babyboksene. Vann og usterile kompresser (tørrservietter) har vært nok ved vask og stell, ingen oljer eller såper.

Inotyol for såre rumper
Purelan for såre brystvorter
Coop änglagård babyolje
Neutral wipes evt änglagård
Signerer denne, bortsett fra våtservietter. Mine unger tåler ikke noen typer, så vi sverger til tørrservitter med vann.

Bepanthen for såre rumper. Ellers går det i det vi får kjøpt på butikken :)

Back
Topp