Pleie kjærligheten

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Blir det tid til å være kjærester? Er dere romantiske ? Hva gjør dere for å piffe opp litt ? ;)❤️

Tjæ... ikke så mye tid nei ;) Prøver å ha gode middager, alene, mange ganger i uken. Så lenge ungene er små

Det har vært labert med kjærlighet. Men har i det siste prøvd å vise kjærlighet. Har vel hatt sex 4-5 ganger siden Mary kom. Har hatt andre ting å tenke på enn gubben. Håper det kan komme seg.

Det har vært labert med kjærlighet. Men har i det siste prøvd å vise kjærlighet. Har vel hatt sex 4-5 ganger siden Mary kom. Har hatt andre ting å tenke på enn gubben. Håper det kan komme seg.
Vi får håpe det:) Masse lykke til:)

Han skal jobbe borte nå i ca 2 mnd. Gleder meg til å få litt tid alene. Mary er jo her. Men slippe å tenke på andre enn meg selv på kvelden[emoji4]
Er gjerne også da man får tid til å savne hverandre litt og ;)

Her går det i tid sammen om kveldene når ungen er lagt. Er gjerne så enkelt som å se en serie sammen, eller spille brettspill - men forutsetter litt energi ;) i går snorket han bort deler av kvelden ;)

Er gjerne også da man får tid til å savne hverandre litt og ;)
Nå har det vært slik at jeg nesten flyttet fra han. Men har bestemt meg for å få dette til. Men kjenner at jeg trenger litt Marie tid. Ikke uten mary men uten gubben. Så det skal bli veldig godt.

Nå har det vært slik at jeg nesten flyttet fra han. Men har bestemt meg for å få dette til. Men kjenner at jeg trenger litt Marie tid. Ikke uten mary men uten gubben. Så det skal bli veldig godt.
Kjenner litt til følelsen - eneste egentiden jeg har er på toget, og selv da er jeg jo ikke alene. Er en som er skyts pratsom på vei inn og samme på vei hjem..

Får håpe at det hjelper med litt tid alene og at du faktisk savner ham litt. Hvis ikke er det vel tegn på at det kanskje er best uten? (Var sånn søsteren min fant ut av at det vår på tide å gå)

:happy:Vi har bare hatt barnevakt 3 ganger, første gang i forbindelse med foreldremøte og andre gang i forbindelse med begravelse. Og sist gang dro vi på harry-handel, tror ikke vi kvalifiserer for årets mest romantiske :hilarious:
Men vi koser oss i bil da, og var veldig deilig å tusle rundt bare oss to og bruke den tiden vi ville. Også er vi veldig gode på å kose oss når frøkna har lagt seg for kvelden. men gleder meg veeeeldig til vi kan få en hel kveld/natt, har lagt inn ønske om SPA-tur i løpet av noen måneder

Back
Topp