Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe det Masse lykke tilDet har vært labert med kjærlighet. Men har i det siste prøvd å vise kjærlighet. Har vel hatt sex 4-5 ganger siden Mary kom. Har hatt andre ting å tenke på enn gubben. Håper det kan komme seg.
Han skal jobbe borte nå i ca 2 mnd. Gleder meg til å få litt tid alene. Mary er jo her. Men slippe å tenke på andre enn meg selv på kvelden[emoji4]Vi får håpe det Masse lykke til
Er gjerne også da man får tid til å savne hverandre litt ogHan skal jobbe borte nå i ca 2 mnd. Gleder meg til å få litt tid alene. Mary er jo her. Men slippe å tenke på andre enn meg selv på kvelden[emoji4]
Nå har det vært slik at jeg nesten flyttet fra han. Men har bestemt meg for å få dette til. Men kjenner at jeg trenger litt Marie tid. Ikke uten mary men uten gubben. Så det skal bli veldig godt.Er gjerne også da man får tid til å savne hverandre litt og
Kjenner litt til følelsen - eneste egentiden jeg har er på toget, og selv da er jeg jo ikke alene. Er en som er skyts pratsom på vei inn og samme på vei hjem..Nå har det vært slik at jeg nesten flyttet fra han. Men har bestemt meg for å få dette til. Men kjenner at jeg trenger litt Marie tid. Ikke uten mary men uten gubben. Så det skal bli veldig godt.