tafas
Elsker forumet
hvordan ville dere reagert med en far/mor som ikke tar ansvar altså? vår lille, hun er 2aår 2 mnd, er ikke alltid villig til å bli holdt på hande når vi er ute, kan gjerne demonstrere litt, men til slutt får jeg altid henne til å gi meg hånda si. er hun sammen m faren, så gidder han ikke å mase om det, og dermed får hun sin vilje..noen ganger går han langt forran og hun kommer etter ham..jag synes hun er for liten til å skjønne helt ting som kan skade henne, itillegg til at motorikken er ikke helt utviklet, hadde hun snublet for eksempel, da er han langt borte fra henne for å reagere!jeg har snakket m ham flere ganger, tom kranglet m ham for at han skal ta seg sammen..en liten unge skal ikke forlates alene i spisestolen som er 1m høy, sier han seg enig i det, men dager etter glemmer han leksene![:@]tenker disse er ting som jeg ser han gjør når jeg er tilstedet, jeg lurer virkelig hva skjer når de 2 er ute på leke plass eller tar en tur sammen..jeg blir virkelig beskymret for jeg vet at han er ikke den man stoler på..han elsker henne så høyt, men en ting er å være glad i noen og en anne er hvordan du tar vare på henne..overdriver jeg eller?pleez svar