Pledd til baby

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Gitt bort til sunshine91 :) -

Lurer på om noen er interessert i et godt, mykt og varmt pledd for den lille i magen?
Har to av samme sort, og tenkte å gi bort det ene :) Det er ikke brukt, ikke blitt åpnet og kan sendes gratis. Det er et Bliss sthlm strikket pledd 100x80 cm. (Teddy charcoal) ser litt grønt ut på bildet, men det er grått.

Jeg vet det finnes et salgs forum her, men vil spørre dere damer først :)
0e6db1929ce1fe1eafa70cd1447a919e

Last edited:
Det var veldig fint det teppe der! Skulle gjerne hatt et slikt til lillemann, men jeg syns du skal gi det til noen som trenger det mer enn meg. Tanten min har strikket et teppe til oss, samt at jeg snart er ferdig med å hekle et selv også.

Lurer på om noen er interessert i et godt, mykt og varmt pledd for den lille i magen?
Har to av samme sort, og tenkte å gi bort det ene :) Det er ikke brukt, ikke blitt åpnet og kan sendes gratis. Det er et Bliss sthlm strikket pledd 100x80 cm. (Teddy charcoal) ser litt grønt ut på bildet, men det er grått.

Jeg vet det finnes et salgs forum her, men vil spørre dere damer først :)
0e6db1929ce1fe1eafa70cd1447a919e
Jatakk :-D veldig interessert jeg om ingen andre har tatt kontakt :-)

Det var veldig fint det teppe der! Skulle gjerne hatt et slikt til lillemann, men jeg syns du skal gi det til noen som trenger det mer enn meg. Tanten min har strikket et teppe til oss, samt at jeg snart er ferdig med å hekle et selv også.
Ja, syns pleddet er helt nydelig og det var veldig mykt og godt også :) tenker det vil varme godt. Heldig du er som har en tante som strikker teppe til deg og at du er så hendig at du kan hekle. Har så lyst å lære meg strikking og hekling og sying.. aldri vært flink til sånt selv :p

Så hyggelig gjort! :-D
Jeg også holder på å hekle pledd til lillegutt - så han får så han blir varm og god denne vinteren!

Back
Topp