Playstation 3

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Noen som har denne?
Anbefalere dere den?
Går det an å bruke den som DVD opptaker? [:)]

Vi har den, og jeg tror de i huset som bruker den er fornøyd. Har ikke hørt noe annet i alle fall.

Tror ikke det går ann å ta opp med den.

Mulig jeg som er blond.. Men trodde kanskje at det var det siden det var så stort minne på den [8D]

ORIGINAL: mammamilla

Mulig jeg som er blond.. Men trodde kanskje at det var det siden det var så stort minne på den [8D]

Du kan legge inn filmer på den da. F.eks laste ned, og så se de på TV. Kan også laste ned spill som kan lagres på hardisken

ORIGINAL: Lois Lane

Du kan legge inn filmer på den da. F.eks laste ned, og så se de på TV. Kan også laste ned spill som kan lagres på hardisken

Aaah..
Det var jo genialt da [:)][:)]

Aaah..

Mhm. og så er det blueray spiller på den. Selv jeg ser forskjell, og det skal godt gjøres[:D]
Har ikke prøvd å laste ned da, men tror jeg skal få mannen til å gjøre det en dag.

Ps3'en vår er godt brukt ja. vi har sluttet å kjøpe "vanlige" dvd'er og gått over på bluray. Kvaliteten er sååå mye bedre. Jeg laster ned filmer på pc'n og sender de over trådløst til ps3. Så jeg kan se på filmer/høre på musikk jeg har på pc'n gjennom ps3. Genialt.

Jeg anbefaler den ja.

Aaah..

Mhm. og så er det blueray spiller på den. Selv jeg ser forskjell, og det skal godt gjøres[:D]
Har ikke prøvd å laste ned da, men tror jeg skal få mannen til å gjøre det en dag.

samme her[:)]

ORIGINAL: l*mamma

Anbefales absolutt!
Vi bruker den til mediesenter, ser på blue-ray filmer, bilder, spiller, både med andre via nett og bare oss. Genial maskin! [:)]
Du kan nok ikke bruke den som opptaker, men så enkelt å laste ned på data´n, "putte" det over på en minnepenn, og vips, er det på ps3´n. [:D]

Signerer, bare at det er xn som har den nå da![:D] (Jeg fikk beholde Wii'en!!![:D])

ORIGINAL: Skorpio82

Ps3'en vår er godt brukt ja. vi har sluttet å kjøpe "vanlige" dvd'er og gått over på bluray. Kvaliteten er sååå mye bedre. Jeg laster ned filmer på pc'n og sender de over trådløst til ps3. Så jeg kan se på filmer/høre på musikk jeg har på pc'n gjennom ps3. Genialt.

Jeg anbefaler den ja.

Genialt!!
Vi tenker på å kanskje kjøpe oss en slik istedet for å kjøpe oss en
bluray spiller [:)] Og så har jeg hatt lyst på playstation så lenge
jeg kan huske, men sambo har holdt tilbake fordi han mener at den
ikke vil bli brukt.. Men er jo ikke bare til spill den vil brukes til [:)][:)]

Back
Topp