Noen som har denne?
Anbefalere dere den?
Går det an å bruke den som DVD opptaker? [:)]
Anbefalere dere den?
Går det an å bruke den som DVD opptaker? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lois Lane
ORIGINAL: mammamilla
Mulig jeg som er blond.. Men trodde kanskje at det var det siden det var så stort minne på den [8D]
Du kan legge inn filmer på den da. F.eks laste ned, og så se de på TV. Kan også laste ned spill som kan lagres på hardisken
Mulig jeg som er blond.. Men trodde kanskje at det var det siden det var så stort minne på den [8D]
Du kan legge inn filmer på den da. F.eks laste ned, og så se de på TV. Kan også laste ned spill som kan lagres på hardisken
Aaah..
Det var jo genialt da [:)][:)]
Aaah..
Det var jo genialt da [:)][:)]
Mhm. og så er det blueray spiller på den. Selv jeg ser forskjell, og det skal godt gjøres[:D]
Har ikke prøvd å laste ned da, men tror jeg skal få mannen til å gjøre det en dag.
ORIGINAL: l*mamma
Anbefales absolutt!
Vi bruker den til mediesenter, ser på blue-ray filmer, bilder, spiller, både med andre via nett og bare oss. Genial maskin! [:)]
Du kan nok ikke bruke den som opptaker, men så enkelt å laste ned på data´n, "putte" det over på en minnepenn, og vips, er det på ps3´n. [:D]
ORIGINAL: Skorpio82
Ps3'en vår er godt brukt ja. vi har sluttet å kjøpe "vanlige" dvd'er og gått over på bluray. Kvaliteten er sååå mye bedre. Jeg laster ned filmer på pc'n og sender de over trådløst til ps3. Så jeg kan se på filmer/høre på musikk jeg har på pc'n gjennom ps3. Genialt.
Jeg anbefaler den ja.